021-88507190

مزایا و معایب زندگی در یونان چیست

گردشگری م.مقیمی 06 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مزایا و معایب زندگی در یونان چیست و شرایط زندگی در یونان و مهاجرت به این کشور چگونه است؟ در ادامه متوجه خواهید شد که نظرتان درباره زندگی در یونان به چه صورت است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بررسی مزایا و معایب مهاجرت به یونان

    یونان کشور بسیار زیبا و شگفت انگیزی برای سفر است. اما سوال اینجاست که آیا این کشور برای مهاجرت و زندگی نیز گزینه خوبی است؟ جواب این است که هر کشوری مزایا و معایب خاص خودش را دارد و این شما هستید که می توانید با بررسی آن ها و در نظر گرفتن اولویت هایتان ببینید که یک کشور از نظر شما برای زندگی خوب هست یا نه. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که مزایا و معایب زندگی در یونان چیست تا در پایان متوجه شوید که نظر نهاییتان درباره زندگی در یونان به چه صورت است.

    بررسی مزایا و معایب مهاجرت به یونان

    مزایا و معایب زندگی در یونان

    مزایا و معایب زندگی در یونان را در ادامه بررسی می کنیم.

    یونان در کل کشور ارزانی برای زندگی است

    با اینکه هزینه زندگی در قسمت های مختلف یونان متفاوت است، اما به طور کلی می توانیم بگوییم که یونان کشور ارزانی برای زندگی است. در واقع هزینه زندگی در یونان از کشورهاای اروپای غربی و همین طور کشوری مثل آمریکا خیلی خیلی پایینتر است. در یونان هزینه های پایه زندگی پایین هستند و در نتیجه گزینه خوبی برای مهاجرت ارزان به حساب می آید.

    مناطق توریستی یونان برای زندگی گران هستند

    با اینکه یونان کشور ارزانی به حساب می آید، اما هزینه زندگی در مناطق توریستی آن سر به فلک می کشد. اگر به دنبال یک شهر ارزان در یونان برای زندگی هستید، بهتر است که شهرهای خیلی توریستی و همین طور جزایر معروف یونان را برای زندگی انتخاب نکنید.

    مردم یونان خونگرم و مهربان هستند

    زندگی در بعضی از کشورهای اروپایی ممکن است چندان راحت نباشد. به این دلیل که مردم هر کشوری فرهنگ خاص خودشان را دارند و شاید مردم بعضی از کشورها چندان رابطه خوبی با مهاجران نداشته باشند. اما در مورد یونان می توانید مطمئن باشید که بسیار مهربان و خونگرم هستند و در نتیجه برای زندگی در یونان از این بابت با مشکل مواجه نخواهید شد.

    یادگیری زبان یونانی برای مهاجران سخت است

    یکی از معایب بزرگ مهاجرت به یونان این است که اکثر مهاجران از کشورهای مختلف در یونان با مشکل بلد نبودن زبان مواجه می شوند. پس در صورتی یونان را برای مهاجرت انتخاب کنید که اهل یادگیری یک زبان جدید باشید و این کار برایتان خیلی سخت نباشد. چراکه اگر بخواهید به دانش زبان انگلیسیتان در یونان اکتفا کنید، در این کشور با مشکل زبان مواجه خواهید شد. 

    یادگیری زبان یونانی برای مهاجران سخت است

    کیفیت خدمات درمانی در یونان مناسب است

    چند نکته مثبت درباره خدمات درمانی یونان وجود دارد. اول اینکه کیفیت خدمات درمانی در یونان قابل قبول است و استانداردهای بالایی دارد. دوم اینکه یونان پزشکان بسیار حاذق و مطرحی دارد و سوم اینکه خیلی از پزشکان و کادر درمانی یونان به زبان انگلیسی مسلط هستند و در نتیجه اصولا مهاجران از دریافت خدمات درمانی در یونان راضی هستند. همین باعث شده که کسانی که برای بازنشستگی به یونان مهاجرت می کنند نیز خیال راحتی از زندگی در این کشور داشته باشند.

    پیدا کردن کار در یونان آنقدرها ساده نیست

    ما در این مطلب درباره هزینه های زندگی در یونان با شما صحبت کردیم و این را بیان کردیم که هزینه زندگی در یونان پایین است. اما باید این را هم به شما یادآور شویم که پیدا کردن کار در یونان آنقدرها ساده نیست. در نتیجه برای اینکه شما بتوانید از پس هزینه های پایین زندگی در یونان بربیایید، اول از همه باید به فکر پیدا کردن کار دریونان باشید. پس قبل از اینکه هر تصمیم جدی درباره مهاجرت به یونان بگیرید، بهتر است که گشتی در اینترنت بزنید و ببینید که برای تخصص شما در یونان کاری پیدا می شود یا خیر. حتما به این موضوع توجه کنید تا زندگی در یونان برایتان شیرین تر شود و در ابتدای مهاجرت به یونان با مشکلات جدی مالی مواجه نشوید.

    سخن نهایی

    در انتها به شما توصیه می کنیم که اگر تصمیم به مهاجرت به یونان دارید، اول یک سفر کوتاه به یونان داشته باشید تا از نزدیک بیشتر با این کشور آشنا شوید. برای رزرو تور خارجی ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. راستی اگر شما هم نکته مهم دیگری را درباره مزایا و معایب زندگی در یونان می دانید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید. 


    درباره یونان بیشتر بخوانید:

    ارزان ترین جزایر یونان برای سفر

    آیا یونان ارزش بازدید را دارد؟

    زیباترین جزایر اروپا کدامند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW