021-88507190

شهرهای دیدنی جمهوری چک

گردشگری م.مقیمی 06 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهرهای دیدنی جمهوری چک برای سفر را می شناسید؟ شهرهای توریستی چک و شهرهای زیبای چک و دلیل محبوبیت آن ها را می توانید در ادامه بخوانید. با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    توریستی ترین و جذاب ترین شهرهای جمهوری چک

    چقدر با کشور جمهوری چک آشنایی دارید؟ چقدر این کشور کوچک در مرکز اروپا را می شناسید؟ چقدر درباره شهرهای تاریخی جمهوری چک و شهرهای توریستی جمهوری چک اطلاعات دارید؟ آیا شهرهای معروف جمهوری چک را می شناسید؟ آیا می دانید که دیدنی ترین شهرهای جمهوی چک کدام شهرها هستند و هر کدامشان به چه دلیل از نظر توریستی محبوب شده اند؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با این کشور آشنا شوید. در ادامه شما را با دیدنی ترین و زیباترین شهرهای توریستی جمهوری چک آشنا می کنیم و درباره جذابیت های هر کدامشان با شما صحبت می کنیم.

    پراگ در جمهوری چک

    پراگ یکی از زیباترین شهرهای دنیاست. شهری که تا به حال عناوین مختلفی از جمله "قلب اروپا"، "مادر شهرهای" و همین طور "شهر صد مناره" را به خود اختصاص داده است. شهری که هم برای گردشگران و هم برای هنرمندان شهر الهام بخشی است و سالانه میلیون ها توریست راهی آن می شوند تا زیبایی های پراگ به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای جمهوری چک را از نزدیک ببینند.

    پراگ که اتفاقا بزرگترین شهر جمهوی چک نیز هستند، جاهای دیدنی متعددی دارد و شما به راحتی می توانید یک هفته را فقط به گشت و گذار در آن اختصاص دهید. پس اگر احیانا گذرتان به جمهوری چک افتاد، بهتر است که بیشتر زمانتان را صرف تفریح در پراگ کنید و روزهای کمتری را به سفر به دیگر شهرهای جمهوری چک اختصاص دهید.

    پراگ در جمهوری چک@

    استراوا در جمهوری چک

    استراوا که زمانی یک شهر کوچک برای حفاری معدن بوده، حالا به یک شهر مدرن تبدیل شده است. شما به راحتی می توانید از شهر پراگ با قطار خودتان را به استراوا برسانید و فرصت دیدن این شهر زیبا در جمهوری چک را برای خودتان فراهم کنید. این شهر سرزندگی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل جوان ها معمولا از اقامت در این شهر لذت می برند.

    در این شهر هر ساله دو رویداد و جشنواره بسیار جذاب نیز برگزار می شود که یکی از ان ها جشنواره موسیقی استراواست که با نام جشنواه رنگ های استراوا شناخته می شود. رویداد دیگر استراوا نیز یک جشنواره ورزشی است که با نام زلاتا ترترا شناخته می شود و آن هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. 

    استراوا در جمهوری چک

    چسکی کروملوف در جمهوری چک

    چسکی کروملوف نام یک شهر تاریخی کوچک است که در اطراف رودخانه پر پیچ و خم ولتاوا قرار گرفته است و یک قلعه زیبا نیز دارد. جالب است بدانید که تورهای زیادی برای بازدید از چسکی کروملوف برگزار می شوند که بیشترشان مربوط به توریستان آسیایی هستند. البته اصولا توریستان در یک سفر یک روزه از پراگ از این شهر کوچک بازدید می کنند و افراد کمتری در آن اقامت می کنند. این شهر با طبیعت سرسبز، قلعه زیبا و خانه های منحصر به فردی که دارید، شبیه به شهرهای افسانه ای است که احتمالا شما هم فکر می کردید فقط در کتاب داستان ها وجود دارند! حالا اگر می خواهید یکی از آن شهرهای افسانه ای را از نزدیک ببینید و شما هم تجربه قدم زدن در کوچه پس کوچه های آن را داشته باشید، باید برای سفر به جمهوری چک و بازدید از چسکی کروملوف برنامه ریزی کنید.

    چسکی کروملوف در جمهوری چک

    کارلووی واری در جمهوری چک

    کارلووی واری که با نام کارلسباد نیز شناخته می شود، شهری است که چشمه های آب گرم زیادی را در خود جای داده است و معماری بسیار منحصر به فردی نیز دارد. این شهر که در فاصله 130 کیلومتری پراگ قرار گفته است، محیط بسیار آرامش بخشی دارد و محبوب ترین شهر پراگ برای ریلکس کردن است.

    شما با سفر به این شهر دیدنی در جمهوری چک می توانید با یک فنجان در دست، در قسمت های مختلف شهر قدم بزنید و طعم آب چشه های مختلف آن را به رایگان بچشید. اگر به دنبال جایی در جمهوری چک برای فراموش کردن دغدغه هایتان دارید، ما به شما سفر به کارلووی واری را پیشنهاد می کنیم.

    کارلووی واری

    اگر شما به جمهوری چک سفر کنید، دوست دارید که از کدامیک از شهرهای دیدنی جمهوی چک بازدید داشته باشید؟ اگر شما هم شهر دیدنی و جذاب دیگری را در جمهوری چک می شناسید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید. همچنین می توانید برای سفر با تور خارجی با ما تماس بگیرید.


    درباره چک و اروپا بیشتر بخوانید:

    کلیسایی پر از شبح در جمهوری چک

    زیباترین شهرهای اروپای شرقی

    حقایق جالب درباره اروپا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW