021-88507190

مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد

گردشگری م.مقیمی 24 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مارکیز سنتر سعادت آباد به تازگی در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شده است و یکی از جدیدترین مجتمع های تجاری و مراکز خرید تهران است که آن را بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد

    اگر تا به حال نام مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد را نشنیده اید، کاملا به شما حق می دهیم. چراکه این مرکز خرید به تازگی در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شده است و می توان از آن به عنوان یکی از جدیدترین مجتمع های تجاری و مراکز خرید تهران یاد کرد. اگر برای شما هم جالب شده که بدانید مارکیز سنتر دقیقا کجای سعادت آباد است، چجور مرکز خریدی است، قیمت لباس ها در آن در چه رنجی است و آیا ارزش بازدید را دارد یا خیر، با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به همه این سوالات درباره مرکز خرید مارکیز سنتر در سعادت آباد تهران پاسخ می دهیم.

    همه چیز درباره مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد

    مرکز خرید مارکیز سنتر کجای تهران است؟

    مرکز خرید مارکیز سنتر را می توانید در منطقه سعادت آباد تهران پیدا کنید. این مرکز خرید لوکس در تهران در خیابان سرو شرقی در میدان فرهنگ واقع شده است. اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب در محدوده شمال غرب و غرب تهران هستید، ما به شما بازدید از مرکز خرید مارکیز سنتر را پیشنهاد می کنیم. چراکه این روزها مرکز خرید مارکیز سنتر توجه ها را به خود جلب کرده است و به نظر می رسد که با اینکه قدمت زیادی ندارد، اما خیلی زود توانسته به یکی از مراکز خرید محبوب تهران تبدیل شود.

    چگونه به مرکز خرید مارکیز سنتر برویم؟

     اگر می خواهید با ماشین شخصی به مارکیز سنتر بروید، کافی است که نام مارکیز سنتر را در اپلیکیشن های مسیریابی تایپ کنید تا بهترین مسیر منتهی به میدان فرهنگ و مرکز خرید مارکیز سنتر را به شما نشان دهد. وقتی به این مرکز خرید رسیدید، کافی است که وارد پارکینگ این مجموعه شوید تا ماشین خود را پارک کنید و از طریق آسانسورهای مجموعه راهی قسمت های مختلف این مرکز خرید شوید. اگر هم می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی به مارکیز سنتر بروید، می توانید با مترو راهی ایستگاه میدان صنعت شوید و از آنجا سوار تاکسی ها یا اتوبوس های میدان فرهنگ شوید.

    مارکیز سنتر چجور مرکز خریدی است؟

    مارکیز سنتر یک مرکز خرید تازه تاسیس و نوساز در تهران است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و بوتیک ها و فروشگاه های بسیار جذابی را در خود جای داده است. فروشگاه های این مرکز خرید در تهران تنوع بسیار بالایی دارند و شما می توانید برای خرید انواع و اقسام لباس ها، اکسسوی های لباس، عطر و همین طور اجناس دیگر نظیر وسایل الکترونیکی، اسباب بازی و همین طور وسایل ورزشی به آن مراجعه کنید. لازم به ذکر است که در مرکز خرید مارکیز سنتر یک فودکورت نیز وجود دارد که شما می توانید در صورت تمایل بعد از انجام خریدتان به آن مراجعه داشته باشید.

    قیمت لباس ها در مارکیز سنتر چقدر است؟

    قیمت لباس ها و اجناس دیگر در مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد در رنج متوسط به بالاست. در نتیجه شما نباید انتظار خرید لباس های ارزان را در این مرکز خرید در سعادت آباد داشته باشید. اگر شما هم به لباس های مد روز و با کیفیت علاقه دارید و ترجیح می دهید که از برندهای نام آشنا خرید کنید، بهتر است که به مرکز خرید مارکیز سنتر مراجعه کنید و از فروشگاه های آن دیدن کنید.

    قیمت لباس ها در مارکیز سنتر چقدر است

    آیا مرکز خرید مارکیز سنتر ارزش دیدن دارد؟

    به شما توصیه می کنیم که برای یک بار هم که شده، از مرکز خرید مارکیز سنتر دیدن کنید و کمی در میان فروشگاه ها و بوتیک های جذاب آن گشت بزنید. اگر به نظرتان قیمت لباس ها و وسایل دیگر در این مرکز خرید منصفانه بود، از آن خرید کنید. در غیر این صورت می توانید تنها از ویترین فروشگاه ها دیدن کنید و در نهایت بعد از خوردن یک غذای خوشمزه در رستوران های این مرکز خرید از آن خارج شوید.

    راستی اگر شما تا به حال از مرکز خرید مارکیز سنتر دیدن کرده اید یا اطلاعات خاصی درباره آن دارید، خوشحال می شویم که تجربیات و نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تور خارجی ارزان و تور لحظه آخری داخلی و خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره تهران بیشتر بخوانید:

    ایران مال تهران بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

    مگامال تهران مرکز خریدی در شهرک اکباتان

    باغ ایرانی تهران باغی زیبا در ده ونک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW