021-88507190

معرفی زیباترین معابد بانکوک

گردشگری م.مقیمی 17 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دیدنی ترین معابد بانکوک را می توانید در این مطلب بشناسید تا اگر به بانکوک سفر کردید بدانید که کدامیک از معبدهای بانکوک از بقیه جذاب تر هستند. در ادامه به معرفی معابد بانکوک می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معابدی که باید حتما از آن ها در تور بانکوک دیدن کنید

    در بانکوک و در هر شهر دیگری در تایلند معابد متعددی وجود دارد که مطمئنا برای هیچ توریستی امکانش وجود ندارد که از تک تک آن ها بازدید داشته باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که لیستی از گلچین دیدنی ترین معابد بانکوک را برایتان تهیه کنیم تا اگر به بانکوک سفر کردید، بتوانید زمانتان را به بازدید از جذاب ترین معابد بانکوک در تایلند اختصاص دهید و بدانید که کدامیک از معابد بانکوک از بقیه دیدنی تر هستند. با ما همراه باشید تا یکی یکی با زیباترین و خاص ترین معابد تایلند آشنا شوید.

    معبد وات آرون بانکوک

    اولین معبدی که می خواهیم در موردش با شما صحبت کنیم، معبد وات آرون است که با نام معبد سپیده دم نیز شناخته می شود. این معبد که در گذشته های دور معبد سلطنتی شاه راما دوم بوده است، یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی بانکوک محسوب می شود. این معبد یکی از زیباترین معابد زمانه خودش بوده و هنوز که هنوزه از نظر هر بازدیدکننده ای شگفت انگیز است. به خاطر معماری خاص این معبد، باید حتما در زمان اقامت در بانکوک از آن بازدید داشته باشید. چراکه این معبد با تزئینات خاصش یکی از جالب ترین جاذبه های توریستی بانکوک است. این معبد زیبا در بانکوک همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5:30 بعد از ظهر باز است.

    معبد وات آرون بانکوک

    معبد وات فو بانکوک

    معبد وات فو بانکوک به خاطر دکوراسیون زیبایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. این معبد نقاشی های دیواری باستانی متعددی دارد که جلوه جالبی به آن داده اند و جذابیت آن را دوچندان کرده اند. یکی دیگر از جذابیت های معبد وات فو بانکوک به این است که در آن مجسمه های باستانی چینی متعددی وجود دارد که یکی از یکی عجیب تر هستند و با همه این اوصاف می توان به جرئت گفت که معبد وات فو یکی از دیدنی ترین معابد تایلند است. اگر می خواهید از این معبد معروف در بانکوک دیدن کنید، باید در بین ساعات 8 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به آن مراجعه کنید. 

    معبد وات فو بانکوک

    معبد فو خائو تانگ بانکوک

    سومین معبدی که باید حتما در تور بانکوک از آن بازدید داشته باشید، معبد فو خائو تانگ است. خاص ترین ویژگی این معبد این است که در آن یک پلکان مارپیچ وجود دارد که 344 پله دارد. دربالای این پله ها از مجسمه های بسیار زیبای بودا نگهداری می شود. در ضمن در این معبد یک سری نقاشی دیواری وجود دارد که روایتگر مفاهیم زیاد درباره بهشت، زمین، جهنم و ... هستند. لازم به ذکر است که در این معبد بلندترین مجسمه بودای بانکوک وجود دارد ه قدمتش به حوالی 700 سال پیش بر می گردد. این معبد زیبا همه روزه زا ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر به روز عموم باز است.

    معبد فو خائو تانگ بانکوک

    معبد وات ترایمیت بانکوک

    معبد وات ترایمیت به خاطر داشتن یک مجسمه طلایی به یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی بانکوک تبدیل شده است. در واقع همه توریستانی که از معبد وات ترایمیت بازدید می کنند، به ذوق دیدن این مجسمه طلایی که بزرگترین مجسمه طلایی بودا در جهان محسوب می شود، راهی این معبد می شوند. جالب است که بدانید در سال 1991 رکورد بزرگترین مجسمه طلایی بودا به این مجسمه زیبا در معبد وات ترایمیت بانکوک اختصاص داده شد. نکته جالب دیگر اینکه در این معبد یک نمایشگاه هم وجود دارد که در آن اطلاعات بسیار جذابی درباره تاریخ این مجسمه بودایی موجود است. اگر شما هم مشتاق بازدید از این معبد در بانکوک و مجسمه طلایی آن هستید، می توانید از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر از آن دیدن کنید.

    معبد وات ترایمیت بانکوک

    معبد وات بن بانکوک

    معبد وات بن که با نام های معبد ماربل بانکوک و معبد مرمرین بانکوک نیز شناخته می شود، یکی دیگر از زیباترین معابد تایلند است. این معبد با مرمرهایی که از ایتالیا وارد شده بودند، ساخته شده است و به همین دلیل است که توریستان سراسر دنیا آن را با نام معبد مرمرین می شناسند. این معبد دیوار نگاره های متعددی دارد که تاریخ 8 معبد باستانی سیام (نام قدیمی تایلند) را روایت می کنند و در ضمن 11 تصویر از بودا در آن ها به چشم می خورد که هر کدامشان سبک و سیاق خودشان را دارند و هر کدام به یک دوره زمانی متفاوت متعلق هستند. این معبد توریستی در بانکوک همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر باز است.

    معبد وات بن بانکوک

    راستی اگر شما بخواهید به بانکوک سفر کنید، از کدامیک از معابد این لیست دیدن می کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان بانکوک و تور تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره بانکوک بیشتر بخوانید:

    خیابان های معروف بانکوک برای تفریح و خرید

    بهترین مراکز خرید بانکوک کجاست

    بازارهای شناور بانکوک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW