021-88507190

تفریحات رایگان پوکت

گردشگری م.مقیمی 22 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تفریحات رایگان پوکت از مواردی است که برای گردشگران پوکت تایلند جذابیت زیادی دارد. همچنین با تفریحات رایگان هزینه های سفرتان به پوکت را نیز کاهش خواهید داد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات رایگان پوکت

    شاید شما هم با خواندن تیتر این مطلب با خودتان فکر کرده باشید که مگر در پوکت تفریح رایگان هم وجود دارد؟ شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد که مگر هنوز در این دنیا تفریحی پیدا می شود که رایگان باشد؟ ما اینجا هستیم که به شما بگوییم بله می شود! کافی است که اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید و با تفریحات پوکت که رایگان هستند آشنا شوید تا بتوانید در پوکت خودتان را سرگرم تفریحات رایگان کنید و بدین شکل هزینه های سفرتان به پوکت را به شکل بهتری مدیریت کنید.

    کشف کردن سواحل مختلف در پوکت

    مشخص است که وقت گذرانی در سواحل و کشف کردن سواحل مختلف و بکر در پوکت یکی از بهترین تفریحات رایگانی است که می توانید در پوکت تجربه کنید. اگر شما هم عاشق تفریحات ساحلی هستید، باید به شما بگوییم که در پوکت بیش از 40 ساحل وجود دارد که هر کدامشان زیبایی خاص خودشان را دارند. پس تا می توانید در پوکت از این ساحل به آن ساحل بروید و این تفریح رایگان در پوکت را دست کم نگیرید. شما می توانید با تور پوکت ارزان به سواحل پوکت سفر داشته باشید.

    کشف کردن سواحل مختلف در پوکت

    بازدید از مجسمه بودا بزرگ در پوکت

    اگر کمی درباره جاهای دیدنی پوکت تحقیق کنید، این را می بینید که همه جا صحبت از مجسمه بودا بزرگ و جذابیت های آن است. خبر خوب اینکه بازدید از مجسمه مرمرین بودای بزرگ در پوکت کاملا رایگان است. گذشته از اینکه این مجسمه ظاهر زیبا و خاصی دارد و بازدید از آن تجربه جالبی است، چشم انداز لوکیشن این جزیره به اطراف نیز بسیار جذاب است و در نتیجه می توان گفت که بازدید از مجسمه بودای بزرگ یکی از بهترین تفریحات رایگان در پوکت به حساب می آید. 

    بازدید از مجسمه بودا بزرگ در پوکت

    بازدید از معبد وات چالونگ در پوکت

    اگر فقط می خواهید از یک معبد در پوکت دیدن کنید، باید معبد وات چالونگ را برای بازدید انتخاب کنید. معبدی زیبا، محبوب و رنگارنگ که زیبایی خارق العاده ای دارد و بازدید از آن جزء محبوب ترین تفریحات رایگان پوکت است. البته این را هم بگوییم که تنوع معابد تایلندی و چینی در جزیره در پوکت زیاد است و شما از خیلی از آن ها می توانید به رایگان بازدید داشته باشید. پس اگر از بازدید از معابد خوشتان می آید و دیدن معماری چنین اماکنی برای شما هم جذاب است، می توانید بازدید از معابد متنوع را در برنامه تفریحات رایگان خود در پوکت بگنجانید.

    بازدید از معبد وات چالونگ در پوکت

    تماشای مناظر زیبای پوکت

    چند نقطه در جزیره پوکت وجود دارند که اصولا توریستان به آن ها می روند تا چشم اندازهای زیبای پوکت را تماشا کنند. هر کدام از این نقاط که در اصطلاح به آن ها "ویو پوینت" گفته می شود، یک نام مشخص دارند. معروف ترین ویو پوینت پوکت که واقعا چشم انداز زیبا و خارق العاده ای دارد، ویو پوینت کارون است که ما رفتن به آن و دیدن منظره بی نظیر آن را به هم توریستان توصیه می کنیم و همیشه این را می گوییم که دیدن چشم انداز کارون یکی از به یادماندنی ترین تفریحات رایگان پوکت است.

    گشت و گذار در منطقه قدیمی پوکت

    چه شما اهل خواندن کتاب های تاریخی و انجام مطالعات تاریخی باشید و چه اصلا با تاریخ میانه خوبی نداشته باشید، مطمئنا در هر صورت شیفته منطقه قدیمی پوکت یا همان شهر قدیمی پوکت می شوید. مطمئن باشدیک ه خیابان های تاریخی این منطقه از پوکت با مغازه های و عمارت های قدیمیش قلب شما را هم تسخیر می کند. به شما توصیه می کنیم که حتما چند ساعتی را به قدم زدن در منطقه قدیمی پوکت و عکاسی از گوشه کنار آن اختصاص دهید و تا می توانید از این تفریح رایگان در پوکت استفاده کنید.

    بازدید از بازارهای شبانه پوکت

    یکی از تفریحات رایگان پوکت که معمولا نظر همه توریستان را به خود جلب می کند، بازدید از بازارهای شبانه پوکت است. بازارهای شبانه پوکت هم جالب و هم جذاب هستند و هم برای خرید و هم برای عکاسی شرایط ایده آلی دارند. به شما توصیه می کنیم که حتی اگر قصد خرید سوغاتی در پوکت را ندارید، به یکی دو تا از این بازارهای شبانه در پوکت بروید، با مردم محلی پوکت در آن ها خوش و بش کنید، عکاسی کنید، اجراهای خیابانی این بازارهای شبانه را تماشا کنید و بدین شکل چند ساعت به یادماندنی را بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای در پوکت سپری کنید.

    قدم زدن در خیابان واکینگ استریت بانگلا در پوکت

    در نهایت اینکه قدم زدن در خیابان واکینگ استریت بانگلا یکی از جذاب ترین تفریحات رایگان در پوکت است. این خیابانی که در موردش صحبت می کنیم، پر از کافه ها و کلاب های مختلف است. این خیابان نسبتا عریض بعد از ساعت 9 شب میزبان جمعیت زیادی می شود که همه آن ها به قصد تفریح به این خیابان مراجعه می کنند. این خیابان رنگارنگ و سرزنده یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی رایگان پوکت است.
    برای رزرو تور ارزان پوکت می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره پوکت بیشتر بخوانید:

    جزایر نزدیک به پوکت

    راهنمای سفر به پوکت

    10 نکته مهم و اساسی برای تجربه سفر ارزان به پوکت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW