021-88507190

سرگرمی های مهیج شبانه استانبول

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 27 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تنگه بسیار زیبا و دیدنی بسفر که دو دریای سیاه و مرمره را به یکدیگر متصل می نماید نیز هر شب میزبان انواع کشتی های تفریحی می باشد . بر روی کشتی های تفریحی ، کنسرت ها و اجرای موسیقی زنده به همراه شام و نشیدنی و میان وعده ، انجام می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]


    استانبول یا قسطنطنیه بزرگترین شهر کشور ترکیه و نیز مرکز فرهنگی و اقتصادی آن کشور است . این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است ، تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می کند و استانبول تنها کلان شهر دنیاست که در دو قاره وجود دارد . شهر زنده و شاد استانبول برای بسیاری از افراد که به این شهر سفر کرده اند بسیار پر خاطره است . در کوچه پس کوچه این شهر می توانید به مکان های فوق العاده و زیبایی برسید که از دوران بسیار دور به جای مانده است و برای بسیاری از گردشگران جالب هستند . در این شهر ، شبها پر از سرگرمی برای انواع سلیقه ها و علایق می باشد .
    انواع کلاب های شبانه مختلف که در اکثر محل های متفاوت استانبول وجود دارند و با موسیقی های مدرن ، هیپ هاپ ، تکنو ، ترکی ، ترکی کلاسیک و غیره ، این فرصت را در اختیار گردشگران می گذارد که با توجه به سلیقه خود ، شب به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند .
    تنگه بسیار زیبا و دیدنی بسفر که دو دریای سیاه و مرمره را به یکدیگر متصل می نماید نیز هر شب میزبان انواع کشتی های تفریحی می باشد . بر روی کشتی های تفریحی ، کنسرت ها و اجرای موسیقی زنده به همراه شام و نشیدنی و میان وعده ، انجام می شود که همگی آنها در کنار هم می توانند لحظات بسیار خوب و فراموش نشدنی برایتان به ارمغان بیاورد . چند نمونه از برترین کلاب ها و مکان های تفریحی شبانه استانبول به شرح ذیل می باشد :
    کلاب بابل استانبول
    کلاب بابل در فاصله سال 2001 الی 2007 میلادی ، جوایز متفاوتی از جمله جایزه صد کلاب برتر جاز جهانی را کسب کرده است . این کلاب همچنین جایزه محبوب ترین و بهترین محل برگزاری کنسرت را نیز کسب کرده است . طراحی چند منظوره کلاب بابل ، باعث شده تا این محیط بسیار جذاب به نظر برسد . بعضی از به نام ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی داخلی ترکی و نیز بین المللی در این سالن اجرای زنده موسیقی دارند و می توان به پرداخت هزینه ای به نسبت مناسب از اجرای آنان نهایت لذت را برد . در آخر هفته ها نیز بهترین آثار بین المللی از موسیقی جاز و لاتین نیز در این محل اجرا می شوند . د راین کلاب بسیار معروف استانبول ، یکبار در ماه برنامه ویژه با DJ برگزار می شود . ظرفیت نشسته کلاب بابل 300 نفر و ایستاده 450 نفر می باشد . به تازگی نیز یک لانژ د راین محل راه اندازی شده است که در آن موسیقی زنده اجرا می شود . لانژ محل بسیار زیبا و مناسبی برای صرف نهار و شام می باشد که می توانید در کنار اجرای موسیقی زنده شبی رویایی برای خود رقم بزنید . این لانژ با انواع متنوعی از غذاها ، نوشیدنی ها و میان وعده ها و اسنک ها ، پذیرای مهمانان خود می باشد .

    کلاب بابل استانبول


    کلاب رینا استانبول
    کلاب رینا ، محبوب ترین و بهترین انتخاب برای افرادی است که به مهمانی های پرشور و مهیج علاقه زیادی دارند . فضا و محیط این کلاب دارای طراحی و بسیار شیک و مدرنی می باشد . برای رفتن به این کلاب معمولا باید از قبل رزرو داشته باشید ، برنامه های این کلاب گاهی تا صبح نیز ادامه پیدا می کند . این کلاب ، از جمله مکان هاییست که نباید دیدن و بودن در آن را از دست داد ، هنرمندان معروف و سرشناس نیز به این کلاب می آیند . بین کلاب های شهر استانبول ، کلاب رینا بزرگترین محل مخصوص رقص و رستوران را دارد . این مجموعه حدود 2500 نفر گنجایش دارد . نام این محل از اسم دختری بسیار زیبا و شیک الهام گرفته شده است . کلاب رینا ، محلی معمولی برای افراد عادی و عوام معمولی نیست ، جایی است که بیشتر مدل ها ، هنرمندان سرشناس و میلیونرها را در خود جای می دهد . این کلاب بسیار زیبا و خاص ، پایان هر فصل بازسازی می شود و رنگ و بویی تازه به خود می گیرد . افراد با لباس عادی همانند تی شرت و شلوارجین اجزه ورود به این مکان را ندارند و حتما باید با لباس رسمی به این مجموعه بروند .

    کلاب رینا استانبول


    کلاب آنجلیکا استانبول
    کلاب آنجلیکا ، مجموعه ایست که مردم محلی بیشتر آن را انتخاب می کنند چرا که منظره ای بی نظیر از بسفر را می توان از این کلاب مشاهده کرد . منوی متنوع و بسیار باز این کلاب ، باعث شده تا انتخاب اول مردم برای تفریح و سرگرمی و گذراندن اوقاتی بسیار خوب و خوش باشد . "محمود آنلر" نام طراح و بازسازی کننده این مجموعه است . منظره ای بسیار گسترده و کم نظیر از بسفر ، با آینه کاری های در این کلاب بسیار دیدنی می باشد . کلاب آنجلیکا ، محل مورد علاقه مردم استانبول برای تفریح و سرگرمی به خصوص در تابستان می باشد .

    کلاب آنجلیکا استانبول

    کشتی سواری در بسفر

    تنگه ای به نام بسفر در شهر استانبول قرار دارد که دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می سازد . این تنگه محل بسیار مناسبی برای تفریحات آبی در استانبول به شمار می رود . قایقرانی در این تنگه از محبوب ترین سرگرمی هاست که مسافت 30 کیلومتری این تنگه را می توانید با قایق های تفریحی بپیمایید و از طبیعت زیبای این تنگه نهایت لذت را ببرید . همچنین می توانید از آژانس هواپیمایی خود ، بلیط کشتی های کروز را خریداری کنید و به سوی تفریحاتی هیجان انگیز در این تنگه بروید . از درون کشتی کروز می توانید منظره ای متفاوت از استانبول را مشاهده نمایید و خاطره ای بسیار عالی و فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید .

    کشتی سواری در بسفر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW