021-88507190

بهترین هتل های آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 09 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، خوب است با بهترین هتل های آنتالیا آشنا شوید. در این مقاله با لیستی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر مسافران آشنا خواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آنتالیا در سه دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی ترکیه تبدیل شده است. این شهر با خطوط ساحلی زیبا، پارک‌های موضوعی و مراکز اقامتی متنوع، مقصدی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند هفته‌ای رویایی را بگذرانند. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، خوب است با بهترین هتل های آنتالیا آشنا شوید. در این مقاله لیستی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر مسافران و متخصصین سفر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس اگر قصد سفر به شهر نور و آفتاب را دارید، تا انتهای این فهرست همراه ما باشید.

    ۱- هتل ریکسوس داون تاون؛ از بهترین هتل های آنتالیا 5 ستاره

    هتل ریکسوس داون تاون یکی از هتل‌های 5 ستاره آنتالیا نزدیک به ساحل کنیالتی است. این هتل با 4 رستوران، استخری بزرگ به سبک مرداب و شاتل رایگان به ساحل، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. 

    هتل ریکسوس حدود 400 متر با ساحل فاصله دارد و برای علاقه‌مندان به ورزش، باشگاهی سرپوشیده و مجهز و 2 زمین تنیس بزرگ فراهم کرده است. همچنین اگر به اسپا و ماساژ علاقه دارید، هتل ریکسوس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

    یک سالن پانورامای بزرگ داخل این هتل وجود دارد تا اگر دوست داشتید، عصرها در آن استراحت کنید یا نوشیدنی بنوشید. رستوران‌های این اقامتگاه مدرن امکان ارائه انواع غذای بین‌المللی را دارند و چند بار مجزا نیز به میهمانان سرویس می‌دهند. اتاق‌های هتل ریکسوس داون تاون به تراس‌های خصوصی رو به مدیترانه، تلویزیون صفحه‌تخت و گیرنده‌های ماهواره، نشیمن و کاناپه مجهز هستند.

    تصویری از هتل ریکسوس داون تاون

    تصویری از هتل ریکسوس داون تاون

    ۲- هتل آکرا؛ از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب

    هتل آکرا یکی از ارزانترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود که در مرکز این شهر قرار دارد. با وجود اینکه این هتل در مرکز شهر واقع شده، چشم‌اندازی زیبا از سواحل شرقی آنتالیا و کوه‌های توروس را پیش چشم میهمانان می‌گستراند. هتل آکرا مجموعه‌ای لوکس با امکانات عالی است که به‌تنهایی می‌تواند مجموعه‌ای کامل برای تفریح و گذران وقت باشد. 

    این هتل حدودا 15 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. خوشبختانه با اقامت در این هتل می‌توانید از سرویس هافبرد (HB) استفاده کنید؛ به این معنا که با رزرو اتاق این هتل از وعده صبحانه به همراه ناهار یا شام به انتخاب خودتان به صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد. از دیگر امکانات هتل آکرا آنتالیا می‌توان به دو رستوران، بار استخر، بار، اسنک‌بار و شیرینی‌فروشی اشاره کرد. همچنین این هتل به استخری روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، مرکز آب گرم شامل سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ، مرکز ورزشی، زمین تنیس، بسکتبال، ترانسفر فروگاهی VIP و اینترنت رایگان اشاره کرد.

    تصویری از هتل آکرا آنتالیا

    تصویری از هتل آکرا آنتالیا

    ۳- هتل مگا سارای؛ از بهترین هتل های آنتالیا یوآل

    «خانه‌ای دور از خانه»! این عبارت، شعار معروف هتل مگا سارای است. احتمالا از همین عبارت متوجه شده‌اید که مدیران آن تا چه اندازه تلاش کرده‌اند تا آرامش و احساس خوب خانه را برای مسافران خود به وجود آورند. 

    هتل مگا سارای شماره یک بهترین هتل های آنتالیا یو آل است. این هتل با ارائه امکاناتی مانند استخر و صبحانه رایگان، امکان سرو انواع غذا و نزدیکی به ساحل غربی آنتالیا، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر محسوب می‌شود. این هتل در محدوده‌ای نزدیک به دروازه هادریان، یکی از اماکن تاریخی معروف آنتالیا واقع شده و موقعیت آن به لحاظ دسترسی ممتاز است. از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی، ساحل اختصاصی، سالن ایروبیک، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز آب گرم و انواع بار اشاره کرد.

    هتل مگا سارای آنتالیا

    تصویری از هتل مگا سارای آنتالیا

    ۴- هتل سوئیت نوکس؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

    سوئیت نوکس یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا در ساحل لارا است. این اقامتگاه با سبکی مدرن بنا شده تا برای عاشقان معماری مدرن، اقامتگاهی مناسب برای گذران تعطیلات باشد. هر سوئیت این هتل با رنگ‌های زیبا رنگ‌آمیزی شده و به تلویزیون‌های بزرگ در نشیمن، اتاق خواب و وای فای رایگان مجهز است. 

    جالب است بدانید همه سوئیت‌های این مجموعه به آشپزخانه، اجاق گاز، ظرفشویی و لباسشویی مجهز هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید انواع غذای محلی و بین‌المللی را در کافه، بار و رستوران امتحان کنید و از تفریحاتی دوست‌داشتنی لذت ببرید.

    هتل سوئیت نوکس آنتالیا

    عکس هتل سوئیت نوکس آنتالیا

    ۵- هتل آکرا وی؛ از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

    بدون شک هتل آکرا وی یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است. جالب است بدانید که این هتل حتی برای حیوانات خانگی هم امکانات خاصی مانند ظرف غذا و بالش درنظر می‌گیرد. اتاق‌های این هتل به امکاناتی شامل تخت‌های بزرگ، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون بزرگ، مینی‌بار و وای‌فای رایگان مجهز هستند. همچنین این امکان را خواهید داشت که در صورت تمایل اتاقتان را به سوئیت ارتقا بدهید.

    هر یک از سوئیت‌های این اقامتگاه شامل فضای نشیمن بزرگ و بالکنی با چشم‌اندازی زیبا رو به دریا است. با اقامت در هتل آکرا وی آنتالیا می‌توانید به خدمات بار، رستوران، اسپا و استخر دسترسی داشته باشید.

    ۶- هتل بوتیک آپا؛ بهترین سوئیت مستقل در آنتالیا

    هتل‌های آپا به لحاظ جذابیت بصری در آنتالیا بی‌نظیر هستند. این هتل، در کوهستان بنا شده است و با فضای هتل‌های ساحلی، تفاوتی چشمگیر دارد. شما می‌توانید در این هتل هم در اتاق‌های ساختمان اصلی اقامت داشته باشید و هم خانه‌های ویلایی مستقل ییلاقی را رزرو کنید. خانه‌های ییلاقی این هتل بسیار لوکس هستند و گزینه‌ای عالی برای اقامتی چندروزه محسوب می‌شوند.

    این اتاق‌ها برای 4 نفر جا دارند؛ پس در نظر داشته باشید که نمی‌توانند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی باشند. هر اتاق شامل نشیمن با مبل و شومینه بوده و به دو تخت دونفره، مینی‌بار، وان و سشوار مجهز است. نکته قابل توجه اینکه هر اتاق ییلاقی، سونای خصوصی با منظره جنگل دارد که می‌تواند تجربه‌ای رویایی از اقامت را برای مسافران رقم بزند.

    هتل بوتیک آپا

    تصویری از هتل بوتیک آپا

    ۷- هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر

    اگر می‌خواهید در مرکز شهر آنتالیا اقامت داشته باشید و درعین‌حال خواستار گزینه‌ای لوکس هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم حتما به هتل دابل تری بای هیلتون سر بزنید. این هتل با معماری متفاوت، مبلمان رنگارنگ و راحت، نورپردازی مدرن و خدمات ممتاز مجموعه هتل‌های هیلتون، شناخته می‌شود. 

    این هتل به استخری سرپوشیده مجهز است و می‌تواند در زمستان‌ها فضایی گرم و لذت‌بخش برایتان فراهم کند. همچنین موقعیت مکانی آن در مرکز شهر آنتالیا، دسترسی ساده شما را به همه مراکز تفریحی و جاهای دیدنی آنتالیا فراهم می‌کند.

    هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر

    تصویری از هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر

    ۸- هتل سی لایف؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

     هتل سی لایف یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان و خانواده‌ها محسوب می‌شود. این هتل امکاناتی عالی برای خانواده‌ها فراهم کرده که می‌تواند کودک شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند. 

    نکته مهم درباره این هتل اینکه تنها یک دقیقه تا ساحل راه دارد و برای عاشقان تفریحات آبی و دریا، گزینه‌ای ممتاز است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده مناسب خانواده، استخر آب گرم، خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه کودکان، اسپا، سونا و ماساژ اشاره کرد. رستوران‌های هتل سی لایف نیز خوراک‌هایی عالی و باب طبع همه سلیقه‌ها ارائه می‌دهند و شما می‌توانید غذایتان را در ساحل سرو کنید.

    هتل سی لایف آنتالیا

    تصویری از هتل سی لایف آنتالیا

    ۹- هتل کرون پلازا؛ از لوکس ترین هتل های آنتالیا

    هتل کرون پلازا یکی دیگر از هتل‌های بسیار لوکس آنتالیا است که در چند قدمی ساحل کرون پلازا قرار دارد. این هتل پنج ستارۀ مجلل تمامی خدمات VIP مورد انتظار را ارائه می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، استخر آبگرم، دو مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، بار استخر، بار و رستورانی فوق‌العاده برای سرو وعده‌های غذایی اشاره کرد. جالب است بدانید که این هتل در هر اتاق برای مسافران کیت آروماتراپی قرار داده تا برای داشتن خوابی عمیق و لذت‌بخش به شما کمک کند.

    تصویری از هتل کرون پلازا

    تصویری از هتل کرون پلازا

    ۱۰- هتل پورتو بلو؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

    هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا اقامتگاهی پنج ستاره است که تنها چند قدم با ساحل کنیالتی فاصله دارد. فرقی ندارد دنبال بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها هستید یا خانواده؛ در هر صورت هتل پورتو بلو ریزورت، گزینه‌ای عالی برای همه افراد خواهد بود.

    این اقامتگاه مجلل به سه رستوران مجهز است که امکان سرو انواع غذای محلی و بین‌المللی را دارند. همچنین 3 بار این هتل تا ساعات انتهایی شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. از دیگر امکانات هتل پورتو بلو می‌توان به استخر روباز، استخر با سرسره مارپیچ، استخر آبگرم، سونا و اسپا اشاره کرد.

    هتل پورتو بلو آنتالیا

    تصویری از هتل پورتو بلو آنتالیا

    ۱۱- هتل ریکسوس پرمیوم بلک؛ از بزرگترین هتل های آنتالیا

    یکی دیگر از هتل های بزرگ آنتالیا که هر گونه امکانات رفاهی را برای توریستان فراهم می‌کند، هتل ریکسوس پرمیوم بلک است. این هتل با 405.000 مترمربع مساحت، 700 اتاق و سوئیت با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای مدیترانه دارد. همچنین 7 رستوران، 8 کافه و یک مرکز ماساژ با تراپیست‌های ماهر به میهمانان سرویس می‌دهند.

    در هتل ریکسوس پرمیوم بلک امکانات متفاوتی برای ورزش‌های آبی در نظر گرفته شده و چندین DJ در ساعات مختلف روز برنامه اجرا می‌کنند. همچنین یک پارک آبی جذاب در محوطۀ آن واقع شده است. اگر هم به صورت خانوادگی و همراه کودکتان به آنتالیا سفر می‌کنید، باید بگوییم که هتل ریکسوس پرمیوم بلک یک استخر و زمین بازی مختص به کودکان دارد و رویدادهایی مختص به کوچکترهای خانواده برگزار می‌کند. از این نظر، یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان نیز به شمار می‌رود.

    هتل ریکسوس پرمیوم بلک

    تصویری از هتل ریکسوس پرمیوم بلک

    ۱۲- هتل لند آو لجندز کینگدام؛ از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

    اقامت در هتل لند آو لجندز حال و هوای منحصر به فردی دارد. این اقامتگاه درون یک تم‌پارک عظیم ساخته شده و تجربه‌ای متفاوت از اقامت را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. گردشگران می‌توانند در این پارک موضوعی هیجان‌انگیز بازی کنند و بعد در اتاق های هتل کینگدام به استراحت بپردازند.

    هتل لند آو لجندز کینگدام اتاق‌ها و سوئیت‌های جذابی دارد که با توجه به شخصیت‌های تخیلی و افسانه‌ها دیزاین شده است. اتاق‌های رنگارنگ این هتل شما را به دنیای افسانه‌ها و قصه‌ها می‌برد و شما را به کل از دنیای واقعی جدا می‌کند. به‌طوری‌که می‌توانید چند روز هیجان‌انگیز را در رویا سپری کنید. سرآشپزان حرفه ای هتل لند آو لجندز کینگدام نیز بهترین غذاها را از کشورهای ایتالیا، آمریکای جنوبی و اروپا سرو می‌کنند. از طرفی مرکز ماساژ و اسپای هتل لند او لجندز کینگدام بهترین خدمات ماساژ، حمام ترکی و امکانات ورزشی را برای مهمانان مهیا کرده است.

    پارک آبی مجموعه از بهترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می‌رود که هیجان را به بهترین شکل به وجودتان تزریق می‌کند. در کل می‌توان گفت که هتل لند آو لجندز کینگدام از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی و بهترین گزینه برای خوشگذرانی در شهر آفتاب است!

    هتل لند آو لجندز کینگدام

    تصویری از هتل لند آو لجندز کینگدام

    رزرو تور با بهترین هتل های آنتالیا

    در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با مجلل‌ترین و بهترین هتل های آنتالیا آشنا کنیم. در پایان لازم است یادآور شویم که تنوع بالای هتل در این شهر، لیست بلندبالایی از هتل های آنتالیا را فراهم می‌کند که معرفی تمامی آن‌ها در این مقاله ممکن نیست. بنابراین اگر می‌خواهید با فهرست کامل‌تری از انواع هتل آنتالیا آشنا شده و بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید، بهتر است با بررسی مشخصات آن، مناسب‌ترین گزینه را برای خود برگزینید. همچنین در نظر داشته باشید که با خرید تور آنتالیا هزینه سفر به این شهر کاهش خواهد یافت؛ ضمن اینکه می‌توانید هتلی با امکان ارائۀ سرویس All یا uAll را انتخاب کنید که نیازی به پرداخت هزینۀ مجزا بابت غذا و خوردوخوراک نباشد.

    سوالات متداول

    ۱-ارزانترین هتل های آنتالیا کدامند؟

    اگر قصد سفری اقتصادی به آنتالیا را دارید، می‌توانید در یکی از هتل‌های آکرا، لارا پالاس یا لارا گاردن اقامت کنید.

    ۲- بهترین هتل های یوآل آنتالیا کدامند؟

    با اقامت در یکی از هتل‌های آسکارا لارا، هتل اورنج کانتی کمر، هتل مگا سارای، میراکل آنتالیا و...، می‌توانید از خدمات و سرویس uAll بهره‌مند خواهید شد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW