021-88507190

گردش در آنتالیا با تورهای زمینی

راهنمای سفر ایزدی 06 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا بعنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد خارجی ایرانی ها می باشد. سفر به آنتالیا به صورت هوایی برای مسافران عزیز تصور شده ولی تور زمینی آنتالیا به علت قیمت مناسبتر و تجربه سفر گروهی شاد، می تواند سفری متفاوت تر به این شهر باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفری زمینی به آنتالیا

    شما می توانید سفر هیجان انگیزی به آنتالیا با تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز 1403 داشته باشید این تور از تهران از تاریخ 29 اسفند و2و3و4و5 فروردین آغاز می شود.
    آنتالیا بعنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد خارجی ایرانی ها در فصل بهار و تابستان، متقاضیان زیادی برای سفر دارد. همواره سفر به آنتالیا به صورت هوایی برای مسافران عزیز تصور شده ولی تور زمینی آنتالیا بعلت قیمت مناسبتر و تجربه سفر گروهی شاد، می تواند سفری متفاوت تر به این شهر باشد.
    تور زمینی آنتالیا به صورت گروهی با اتوبوس های ویژه از تهران برگزار می شود. تمامی اتوبوس های از تهران تا مرز بازرگان اتوبوس های VIP 25 نفره می باشد. این اتوبوس ها فقط داراری ظرفیت 25 نفر هستند و در هر ردیف دو صندلی دو نفر + یک صندلی تکی وجود دارد (در اتوبوس های عادی در هر ردیف دو صندلی دو نفر + دو صندلی دو نفره می باشد)

    اتوبوس های تور زمینی آنتالیا

    همه چیز درمورد اتوبوس های تور آنتالیا در نوروز 1403

    تمامی اتوبوس های از مرز بازرگان تا آنتالیا اتوبوس های ترک مدرن بنز 2018 ارسیس (ERCIS) می باشد. شرکت اتوبوسرانی ارسیس، معتبرترین و محبوب ترین شرکت حمل و نقل جاده ای و اتوبوسرانی در ترکیه می باشد که با گستردگی تمام، مسیرهای بسیاری را در ترکیه پوشش می دهد. شرکت اتوبوس رویال سفر در سال 1385 با هدف ایجاد تحول و نوآوری در حمل و نقل جاده ای در سفرهای داخلی و حتی سفرهای زمینی به کشورهای همسایه و به منظور خدمات رسانی با کیفیت، به مرکزیت پایانه بیهقی تهران افتتاح شد. همراه سفرمی باشید تا شرکت اتوبوس رویال و امکانات آن را بهتر شناخته تا در انتخاب بلیط اتوبوس رویال، آگاهانه تر عمل نمایید.

    شرکت مسافربری فوق از بزرگ ترین ناوگان های اتوبوس رانی در ترکیه با بیش از 120 دستگاه اتوبوس های مدرن بنز 2018 و 2019 می باشد. این شرکت در تمامی شهرهای ترکیه دارای دفتر فروش فعال می باشد.

    از امکانات این اتوبوس های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • وای فای رایگان و اینترنت پرسرعت و نامحدود و بدون قطعی جهت اتصال به شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، واتس آپ و ... می باشند.
    • کلیه صندلی ها دارای مانیتور ال سی دی جهت مشاهده فیلم و پخش آهنگ با کیفیت بالا می باشند.
    • تمامی اتوبوس در طی مسیر 6 وعده پذیرایی (چای و قهوه) دارند.
    • این اتوبوسها به جهت ابعاد بزرگی که دارند، فاصله صندلی ها نیز بالطبع بیشتر بوده و باعث راحتی مسافران در طول مسیر حرکت می شوند.
    • هر اتوبوس دارای دو راننده غیرسیگاری و یونیفرم دار می باشد.

    اتوبوس های تور زمینی آنتالیا نوروز 1403

    ✅ اگر به دنبال تور ارزان ترکیه و یا دیگر تورهای زمینی ترکیه مانند تور زمینی وان می باشید آژانس مهرپرواز تور لحظه آخری آنتالیا، ارزانترین تور آنتالیا، تور زمینی آنتالیا و دهها تور خارجی ارزان دیگر را ارائه می دهد که شما با صرف کمترین هزینه میتوانید تور زمینی آنتالیا و یا تور ارزان آنتالیا و حتی تور اتوبوس آنتالیا را با خیال راحت تهیه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW