021-88507190

بهترین شهرهای آسیا برای زندگی

اخبار م.مقیمی 31 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تا به حال به مهاجرت فکر کرده اید؟ اگر جوابتان مثبت است، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین شهرهای آسیا برای زندگی کدام شهرها هستند؟ ما می خواهیم امروز درباره بهترین شهرهای آسیا برای زندگی صحبت کنیم و به شما بگوییم که بهترین شهرهای آسیا چه ویژگی هایی دارند؟ پس با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین شهرهای آسیا برای زندگی
    تا به حال به مهاجرت فکر کرده اید؟ اگر جوابتان مثبت است، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین شهرهای آسیا برای زندگی کدام شهرها هستند؟ ما می خواهیم امروز درباره بهترین شهرهای آسیا برای زندگی صحبت کنیم و به شما بگوییم که بهترین شهرهای آسیا چه ویژگی هایی دارند؟ پس با ما همراه باشید.
    مهاجرت به سنگاپور
    سنگاپور از میان همه شهرهایی آسیایی، یکی از شهرهایی است که سرعت رشد و پیشرفتش بسیار زیاد است. این شهر از نظر تمیزی، فرصت های شغلی و کیفیت زندگی به عنوان یکی از بهترین شهرهای آسیایی شناخته می شود و با این حساب می توان گفت که سنگاپور یکی از بهترین شهرهای آسیا برای مهاجرت است.
    مهاجرت به مانیلا در فیلیپین
    مانیلا به نسبت دیگر شهرهای فیلیپین یک شهر مدرن محسوب می شود. این شهر مهاجران بسیار زیادی دارد و انگلیسی در آن به خوبی صحبت می شود. با این حساب می توانیم بگوییم که اگر کسی به مانیلا در فیلیپین مهاجرت کند، از نظر زبان خیلی با مشکل مواجه نمی شود.
    مهاجرت به تیمپو در بوتان
    بوتان یکی از شادترین کشورهای کره زمین است. با این اوصاف می توانیم بگوییم که شهر تیمپو به عنوان پایتخت چنین کشوری، یکی از بهترین شهرهای آسیایی برای زندگی است. به هر حال اگر به دنبال یک شهر تمیز، شاد و جذاب برای زندگی هستید، می توانید به مهاجرت به تیمپو فکر کنید.

    مهاجرت به تیمپو در بوتان

    مهاجرت به چیانگ مای در تایلند
    درست است که شهرهایی مثل بانکوک و پاتایا و پوکت از نظر توریستی محبوب شده اند، اما از میان همه شهرهای تایلند، این شهر چیانگ مای است که به عنوان یکی از بهترین شهرهای آسیایی برای زندگی شناخته می شود. این شهر مردمان بسیار مهربانی دارد که فرهنگ بی نظیری دارند. مطمئن باشید که شما هم با زندگی در چیانگ مای در تایلند روحیه بهتری پیدا می کنید و از زندگی لذت بیشتری می برید.
    مهاجرت به بالی در indonesia
    بالی به قدری شهر آرام و زیبایی است که محال است شما بتوانید معایب زیادی درباره زندگی در بالی پیدا کنید. تنها مشکل بالی این است که خیلی توریستی است و ممکن است که تعداد زیاد توریستان در بالی شما را اذیت کند. البته این را هم بگوییم که شما می توانید به عنوان یک مهاجر در مناطق آرام بالی و به دور از توریستان اقامت کنید و هر وقت که دلتان خواست به مناطق اصلی بالی بروید و همراه با توریستان تفریح کنید و دوباره به محل زندگی خودتان در بالی برگردید.

    مهاجرت به بالی در indonesia

    مهاجرت به لوآنگ پرابانگ در لائوس
    خوبی لوآنگ پرابانگ این است که زندگی در آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. از طرفی آب و هوای لوآنگ پرابانگ بسیار آفتابی و مطلوب است و به همین خاطر هم هست که لوآنگ پرابانگ را به عنوان یکی از بهترین شهرهای آسیا برای زندگی می شناسند.
    مهاجرت به توکیو در ژاپن
    ژاپنی ها فرهنگ بسیار جالبی دارند و اتفاقا غذاهایشان هم خیلی خاص است. درست است که ژاپن یکی از گران ترین کشورهای دنیا برای زندگی است، اما اگر کسی از نظر مالی مشکلی نداشته باشد، می تواند از زندگی در توکیو نهایت استفاده را ببرد. چراکه توکیو در میان شهرهای آسیایی بعد از سنگاپور، بیشترین کیفیت زندگی را دارد و این بدین معنی است که توکیو یکی از بهترین شهرهای آسیا برای مهاجرت است.

    مهاجرت به توکیو در ژاپن

    مهاجرت به هنگ کنگ در چین
    هنگ کنگ یکی از شهرهای پیشرفته آسیایی است. خوبی هنگ کنگ این است که مناطق بسیار متنوعی دارد و چه شما دلتان بخواهد که در نزدیکی ساحل اقامت کنید و چه دلتان بخواهد در جنگل اقامت داشته باشید و یا حتی در مناطق شهری شلوغ و پرهیاهو زندگی کنید، در هر صورت زندگی در هنگ کنگ می تواند برایتان جالب باشد.
    مهاجرت به سئول در کره جنوبی
    سئول هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر خلاقیت حرف اول را می زند و در طول سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. تنها مشکلی که زندگی در سئول دارد، این است که زندگی در آن به خاطر محدودیت زبانی کمی مشکل است و اصولا یادگیری زبان کره ای کار خیلی آسانی به نظر نمی رسد. البته خوشبختانه در حال حاضر خیلی از مردم سئول به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند شده اند و رفته رفته، این محدودیت زبانی نیز در حال رفع شدن است.
    مهاجرت به گوا در هند
    تا دهه 70 و 80 میلادی، گوا فقط به عنوان یک شهر توریستی برای تفریح کردن و مهمانی رفتن شناخته می شد. اما حالا اوضاع متفاوت شده است و گوا شاهد پیشرفت های بسیار زیادی بوده است و با این حساب می توانیم بگوییم که گوا نیز یکی از بهترین شهرهای آسیا برای زندگی است. نکته خوبی که باید درباره گوا بگوییم، این است که تقریبا همه در گوا با زبان انگلیسی آشنایی دارند و عملا شما نیازی به یادگیری زبان هندی برای زندگی در گوا ندارید. نکته دیگر اینکه زندگی در گوا بسیار ارزان است و شما با کمترین هزینه می توانید زندگی دلنشینی را در گوا تجربه کنید.

    مهاجرت به گوا در هند

    مهاجرت به دبی در امارات
    در نهایت دبی به عنوان قلب تپنده امارات متحده عربی، شهری است که حتما باید از آن به عنوان یکی از بهترین شهرهای آسیایی برای زندگی یاد کنیم. چراکه دبی از نظر امکانات رفاهی و تفریحی در آسیا حرف اول را می زند و کیفیت زندگی در آن بسیار بالا است. تنها مشکلی که دبی برای زندگی دارد، این است که هوای دبی خیلی گرم است و شما برای زندگی در دبی باید با این گرما کنار بیایید تا اذیت نشوید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW