021-88507190

هزینه های سفر به هند

گردشگری م.مقیمی 14 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور هند کشور بزرگی است و مشخص است که هزینه های سفر به آن بسته به اینکه هر کسی می خواهد از چند شهر آن دیدن کند تغییر می کند. شهرهای دهلی، آگرا و جیپور توریستی تر هستند. ما در این مقاله هزینه های سفر به هند را در سه شکل ارزان، متوسط و لوکس بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به هند چقدر است؟

    کشور هند کشور بزرگی است و مشخص است که هزینه های سفر به آن بسته به اینکه هر کسی می خواهد از چند تا از شهرهای آن دیدن کند و بسته به اینکه می خواهد چند روز را در این کشور زیبا به گشت و گذار اختصاص دهد، تغییر می کند. اما از آنجایی که اکثر ما ایرانیان و البته اکثر توریستان کشورهای نقاط دیگر دنیا شهرهای دهلی آگرا جیپور را برای سفر انتخاب می کنیم، ما هم در این مقاله بر روی هزینه های سفر به این سه شهر هند تمرکز کرده ایم. در ادامه می خواهیم این را بررسی کنیم که هزینه های سفر به هند در سه شکل سفر ارزان، سفر با هزینه متوسط و سفر لوکس و لاکچری حدودا چقدر است. پس با ما همراه باشید و این مطلب جالب و جذاب را از دست ندهید.

    هزینه های سفر به هند

    فیل، یکی از جاذبه های سفر به هند

    بخش بندی هزینه های سفر به هند

    برای اینکه شما بتوانید تخمین خوب و قابل قبولی از هزینه های سفر به هند بزنید، اول باید این را در ذهنتان مشخص کنید که می خواهید با تور به هند سفر کنید یا می خواهید خودتان با تهیه ویزا هند و رزرو بلیط هواپیما و هتل این سفر به یادماندنی را تجربه کنید. چراکه در حالت اول یک سری هزینه ها در هزینه تور برای شما لحاظ می شود و دیگر با پرداخت هزینه مربوط به رزرو ارزانترین تور هند نباید هزینه جداگانه ای را برای اقامت و پروازتان به این کشور در نظر بگیرید و فقط باید یک بودجه برای تفریح و همین طور خورد و خوراک با خودتان به این کشور ببرید. البته این را هم بگوییم که اگر در خدمات هتلی که انتخاب می کنید سرو ناهار و شام در نظر گرفته باشد، بابت این مورد هم به هزینه جداگانه نیازی ندارید. با داشتن این موارد در ذهن با ما همراه باشید تا با هم هزینه های سفر به هند را بررسی کنیم.

    قیمت بلیط هواپیما هند

    به این خاطر که قیمت بلیط هواپیما هند مثل هزینه بلیط هواپیما هر مقصد گردشگری دیگری بسته به روز و ساعت و ایرلاین تغییر پیدا می کند، به شما توصیه می کنیم که قیمت بلیط هواپیما هند را در وب سایت مهر پرواز بررسی کنید تا قیمت دقیق بلیط هواپیما هند در روز و ساعت مورد نظرتان دستتان بیاید.

    قیمت هتل های هند

    حالا ما فرض را بر این می گیریم که شما می خواهید خودتان هتل خودتان را رزرو کنید، در این صورت باید به شما بگوییم که قیمت ارزانترین هتل های هند حدود 700 تا 1500 روپیه برای هر شب اقامت است. البته همان طور که گفته شد، این در مورد ارزانترین هتل های هند ذکر شده و مشخص است که اگر به دنبال امکانات خاصی در هتل باشید، باید بیشتر هزینه کنید. اگر کمی خدمات بیشتری مد نظرتان باشد، می توانید در هتل های قیمت متوسط هند با هزینه میانگین 2500 روپیه برای هر شب اقامت داشته باشید. اگر هم به دنبال رزرو یک هتل لاکچری در هند هستید، باید به صورت میانگین 4500 درهم را برای هزینه هر شب اقامتتان در هند کنار بگذارید. 

    هزینه حمل و نقل در هند

    اگر شما هم می خواهید از هر سه شهر دهلی آگرا جیپور دیدن کنید، برایتان بهتر است که در قالب تور هند به این کشور سفر کنید. چراکه در غیر این صورت باید خیلی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید هم ترددتان بین شهرهای این کشور را هماهنگ کنید و هم اینکه هتل هایتان را در شهرهای مختلف آن رزرو کنید و این یعنی برنامه ریزیتان از هر نظر باید کامل و بی نقص باشد. اما اگر با تور به این کشور سفر کنید، همه این برنامه ریزی ها برایتان انجام می شود و درصد خطای احتمالی به صفر می رسد. اما به هر حال خوب است این را بدانید که اگر شما می خوهید خودتان بین سه شهر دهلی آگرا جیپور تردد کنید،  می توانید برای طی کردن مسافت بین شهرها از تاکسی، قطار، اتوبوس و حتی هواپیما استفاده کنید و مسلما است که هزینه هر کدام با دیگری متفاوت است. اما به طور کلی توصیه ما به شما این است که به صورت میانگین حدود 50 روپیه را برای طی کردن هر مسیر در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه برای طی کردن این مسیر با قطار بیان شده و مشخص است که قیمت بلیط اتوبوس ارزانتر و قیمت بلیط هواپیما از این مقدار بیشتر است.
    در ضمن باید این را بگوییم که این قیمت ها برای بلیط قطارهایی بیان شده که شما می توانید از 365 روز قبل آن ها را رزرو کنید. به هر حال این امکان وجود دارد که اگر شما بخواهید همان روز سفر برای رزرو بلیط قطار خود اقدام کنید، مبالغ بیشتری از شما دریافت شود. گفتنی است که اگر شما با تور به این کشور سفر کنید، این هزینه را هم پیش رو نخواهید داشت. 
    حالا جدای از این مساله شما باید یک هزینه را هم برای تردد درون شهری در شهرهای دهلی آگرا جیپور در نظر داشته باشید. توصیه ما به شما این است که چه می خواهید به صورت شخصی و چه می خواهید با تور به این کشور سفر کنید، به صورت میانگین 240 روپیه را بابت تردد هر روزتان در نظر دشته باشید.

    هزینه تردد در هندمردم هند و بررسی هزینه تردد در هند

    قیمت غذا در هند

    نکته دیگری که درباره هزینه های سفر به هند باید بدانید، این است که حداقل قیمت ناهار و شام در هند چیزی حدود 80 تا 150 روپیه است. البته مشخص است که قیمت غذا رستوران به رستوران متفاوت است و اگر شما به رستوران های ارزان قیمت هند نروید و یک رستوران متوسط در این کشور را برای غذا خوردن انتخاب کنید، باید بیشتر یا دقیق تر بگوییم بین 250 تا 400 روپیه برای هر وعده غذایی هزینه کنید. اگر هم به دنبال غذا خوردن در رستوران های لاکچری هند باشید، در این صورت هر غذا برایتان بین 1000 تا 2500 روپیه هزینه خواهد داشت.

    قیمت غذا در هندقیمت غذا در هند

    هزینه تفریح در هند

    حالا نوبتی هم باشد، باید درباره قیمت بلیط جاهای دیدنی هند صحبت کنیم. ما به شما توصیه می کنیم که نفری حداقل 6000 درهم با خودتان به هند ببرید تا بتوانید از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری هند دیدن کنید. چراکه همان طور که می دانید جذابیت سفر به هند به بازدید از جاهای دیدنی مختلف آن بر می گردد و واقعا حیف است که شما برای این منظور پول کم بیاورید.
    در نهایت این را یادآوری می کنیم که اگر شما با تور به این کشور سفر کنید، خیلی از هزینه های ذکر شده را پیش رو نخواهید داشت. به شما توصیه می کنیم که خدمات توری که مد نظر دارید را بررسی کنید و ببینید که کدامیک از گزینه های ذکر شده در قیمت تور لحاظ شده تا بتوانید تخمین بهتری از این مساله بزنید که باید چقدر پول با خودتان به هند ببرید. در هر صورت آرزومندیم که شما بتوانید فارغ از بودجه ای که برای سفر به هند در نظر دارید، بهترین سفر ممکن را به این کشور تجربه کنید.

    هزینه تفریح در هند

    هزینه تفریح در هند


    درباره هند بیشتر بخوانید:

    جاهای دیدنی هند، تجربه ای بیش از یک سفر

    عجیب ترین پدیده های طبیعی که در هند اتفاق می افتند و هیچ توجیهی ندارند!

    لیست وسایل مورد نیاز برای سفر به هند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW