021-88507190

منطقه ببک استانبول را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 23 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب اطلاعات جالب و مفید درباره منطقه ببک استانبول به شما ارائه می کنیم و سپس بهترین تفریحات در منطقه ببک استانبول را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    منطقه ببک استانبول کجاست؟

    اگر از یک استانبولی بپرسید که کدامیک از مناطق استانبول زیباتر و دیدنی تر هستند، به احتمال خیلی زیاد نام منطقه ببک را نیز به زبان می آورد و به شما بازدید از منطقه ببک استانبول را پیشنهاد می کند. اگر دوست دارید که با منطقه زیبا و دوست داشتنی ببک در استانبول آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا در ابتدا یک سری اطلاعات جالب و مفید درباره منطقه ببک استانبول به شما ارائه کنیم و سپس بهترین تفریحات در منطقه ببک استانبول را به شما معرفی کنیم.

    منطقه ببک استانبول را بشناسید

    درباره منطقه ببک استانبول
    ببک نام یک منطقه تاریخی در بخش اروپایی استانبول است که درست در مرز منطقه بشیکتاش و در حاشیه تنگه بسفر قرار گرفته است. نکته جالبی که باید درباره منطقه ببک استانبول بدانید، این است که ببک در زبان ترکی به معنای بیبی (babay) است و به این جهت نام این منطقه را ببک گذاشته اند که آن را بسیار زیبا، جذاب و بامزه می دانند. این را هم خوب است بدانید که منطقه ببک در طول امپراتوری عثمانی و بعد از آن و حتی تا زمان حال حاضر، به عنوان یکی از مهمترین و محبوب ترین مناطق استانبول شناخته می شود.
    دسترسی به منطقه ببک استانبول
    متاسفانه هیچ ایستگاه مترویی در منطقه ببک استانبول وجود ندارد و این یعنی شما نمی توانید با مترو به منطقه ببک استانبول بروید. در نتیجه گزینه هایی که برای دسترسی به منطقه ببک استانبول پیش رو دارید، استفاده از اتوبوس های این منطقه یا گرفتن تاکسی است. مهم است که بدانید، مسیرهای منتهی به منطقه ببک استانبول در روزهای آخر هفته و همین طور در بعضی از ساعات روز شلوغ می شوند و ممکن است که مجبور شوید یک مسیر 20 تا 30 دقیقه ای را در طول 2 ساعت طی کنید. با این اوصاف بهتر است که قبل از اینکه تاکسی بگیرید تا قصد رفتن به منطقه ببک استانبول را کنید، سطح و میزان ترافیک را به کمک اپلیکیشن های مسیریابی بررسی کنید و سعی کنید که زمان خوبی را برای رفتن به منطقه ببک استانبول انتخاب کنید تا درگیر ترافیک نشوید و زمانتان در شلوغی های خیابان ها هدر نرود. 
    ساحل منطقه ببک استانبول
    همان طور که گفته شد، منطقه ببک در حاشیه تنگه بسفر قرار گرفته است و در کنار آب، فضای بسیار خوبی برای تفریح، گشت و گذار و عکاسی دارد. اگر شما هم در منطقه ببک استانبول به کنار آب بروید، این شانس را پیدا می کنید که چشم اندازه خیره کننده پل بسفروس را از آنجا تماشا کنید و چند عکس های یادگاری خاطره انگیز بگیرید. همچنین این فرصت را پیدا می کنید که از همانجا یک دوچرخه برای خودتان اجاره کنید و با گشت و گذار در منطقه ببک و پدال زدن در ساحل منطقه ببک، از زیبایی این منطقه محبوب و دیدنی لذت ببرید. 

    ساحل منطقه ببک استانبول

    قلعه روملی حصار در ببک استانبول
    یکی از زیباترین جاهای دیدنی استانبول به نام قلعه روملی حصار در منطقه ببک قرار گرفته است. این قلعه که در موردش صحبت می کنیم، به دستور سلطان محمد دوم ساخته شده است و تاریخچه بسیار جالبی دارد. برای مثال اینکه این قلعه بعد از فتج قسطنطنیه توسط این سلطان به یک زندان تبدیل شده و روزهای تلخ و شیرین متعددی را به چشم دیده است. حالا هم که به یک موزه عمومی تبدیل شده است و حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است. به شما توصیه می کنیم که چه دوست دارید که با تاریخچه یک قلعه شگفت انگیز آشنا شوید و چه دوست دارید که یک چشم انداز جالب را از فراز یک قلعه تماشا کنید و عکس های یادگاری زیبا بگیرید، از قلعه روملی حصار دیدن کنید و فرصت بازدید از این جاذبه گردشگری شگفت انگیز در منطقه ببک استانبول را از خودتان نگیرید. 
    قدم زدن در منطقه ببک استانبول
    منطقه ببک یکی از بهترین مناطق استانبول برای پیاده روی و قدم زدن های طولانی است. توصیه ما به شما این است که اگر اهل پیاده روی هستید، فاصله اورتاکوی تا ببک یا مسیر بر عکس آن را با پا پیاده طی کنید. بیشتر این مسیر که طول آن حدودا 5.6 کیلومتر است، از کنار تنگه بسفر عبور می کند و در نتیجه شما می توانید در طول مسیر از چشم انداز خیره کننده تنگه بسفر استفاده کنید. حتی می توانید از بازار محلی ببک نیز دیدن کنید و گشتی نیز در این بازار جالب و دیدنی بزنید. 
    در نهایت باید تاکید کنیم که منطقه ببک یکی از محبوب ترین مناطق استانبول است و بازدید از آن عالم خاص خودش را دارد. یکی از محبوب ترین ویژگی هایی که ببک استانبول دارد، این است که پر از کافه و رستوران است و شور و حال زندگی در آن بیداد می کند. پس اگر به دنبال یک منطقه جذاب در استانبول با انرژی مثبت فراوان هستید، از منطقه ببک دیدن کنید و مطمئن باشید که شما هم شیفته این منطقه و زیبایی های آن می شوید. برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW