021-88507190

معرفی هتل پنج ستاره کوم بدروم

گردشگری م.مقیمی 26 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی هتل پنج ستاره کوم بدروم 

    هتل کوم یک هتل بسیار زیبا، لوکس و جذاب است که در شبه جزیره بدروم قرار گرفته است و حدود 18 کیلومتر با مرکز شهر بدروم و حدود 43 کیلومتر با فرودگاه میلاس بدروم فاصله دارد. این هتل که اتاق های لاکچری به همراه بالکن های اختصاصی دارد، یک چشم انداز بسیار شگفت انگیز به خلیج و دریای اژه دارد. اتاق های زبای این هتل با مبلمان دست ساز و سنگ های طبیعی دیزاین شده اند و به خوبی تجهیز شده اند.
    این هتل 5 ستاره هیچ کم و کاستی از نظر تنوع امکانات رفاهی و تفریحی ندارد و همیشه با امکانات خوب و فضای سبز بی نظیری که دارد، توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. یکی از جذاب ترین امکانات هتل کوم، یک مرکز اسپای بسیار لوکس و مجهز است که مهمانان می توانند از امکانات آن از جمله استخر سرپوشیده، باشگاه، حمام ترکی و البته ماساژهای ریلکسی استفاده کنند. 

    معرفی هتل پنج ستاره کوم بدروم

    یکی از ويژگی های بسیار جالب هتل کوم این است که یک اسکله چوبی بسیار زیبا و یک ساحل اختصاصی با تجهیزات مخصوص به ورزش های آبی دارد و به صورت مستقیم به دریا دسترسی دارد. یک ویژگی جذاب دیگر اینکه رستوران های هتل کوم درجه یک هستند و مهمانان هتل کوم می توانند انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای دربیایی تازه را در این هتل نوش جان کنند و هر شب از موزیک زنده رستوران این هتل لذت ببرند. 
    این را هم بگوییم که هتل کوم از نظر زوج های جوان به عنوان یکی از بهترین هتل های بدروم شناخته می شود و یکی از لاکچری ترین هتل های بدروم محسوب می شود. 

    کوم بدروم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW