021-88507190

ماجراجویی با اسب سواری و سافاری با جیپ در کوش آداسی

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 02 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کوش آداسی فاصله زیادی با ایران ندارد و از این رو بسیاری از مردم ایران برای چند روزی تفریح و استراحت و سواحل زیبای این شهر، می توانند با خرید بلیط کوش آداسی خود را به این منطقه فوق العاده برسانند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کوش آداسی ، شهری توریستی با آب و هوای مدیترانه ای و ساحل های فوق العاده و زیبا در کشور ترکیه است . کوش آداسی فاصله زیادی با ایران ندارد و از این رو بسیاری از مردم ایران برای چند روزی تفریح و استراحت و لذت بردن از طبیعت و آرامش و سواحل زیبای این شهر ، می توانند با خرید بلیط کوش آداسی خود را به این منطقه فوق العاده برسانند. در این شهر ساحلی انواع سرگرمی ها و تفریحات مهیج برای گردشگران و توریست ها فراهم آورده شده است تا بتوانند سفری بی نظیر را تجربه کنند. امروز می خواهیم در مورد دو تا از تفریحات هیجان انگیز و منحصر به فرد کوش آداسی با شما صحبت کنیم.

    اولین تفریح هیجان انگیز اسب سواری است! اسب سواری در کوش آداسی  فراموش نشدنی و جذاب است!
    برنامه اسب سواری در کوش آداسی از ساعت 9 صبح شروع می شود و شما در طول کوه ها و جاده های منتهی به شهر افسوس، اسب سواری می کنید.

    جاده به سمت ساحل پاموکال یا پاموکاک (Pamucak) ادامه پیدا می کند، جایی که شما می توانید در ساحلی زیبا چهارنعل با اسب بتازید، شنا کنید و یا آفتاب بگیرید و ریلکس کنید.

    اسب سواری در کوش آداسی 

    دومین تفریح مفرح و فراموش نشدنی در سفرتان به کوش آداسی می تواند سافاری با جیپ باشد!
    سافاری در جاده های کوهی به شما این فرصت و شانس را می دهد که مناظری عجیب و شگفت انگیز از جنگل را مشاهده کنید و یک ماجراجویی عالی و منحصر به فرد را تجربه کنید.
    جالب است که بدانید سافاری در کوش آداسی یک فرصت ایده آل دیگر هم به شما می دهد و آن این است که باعث می شود شما زندگی سنتی ترکیه را در اطراف کوش آداسی از نزدیک لمس کنید.
    در سافاری با جیپ ، شما از راه های باریک جنگلی که سراسر پوشیده شده است از درختان کاج، رودخانه ای زیبا و زمین های روستایی و چوپان های متعدد و گله های آن ها عبور خواهید کرد.

    سافاری با جیپ در کوش آداسی

    در طول مسیر جاهای مختلفی است که این امکان را به شما می دهد که ترمز کنید، در جنگل گشتی بزنید و عکس های یادگاری جذابی از طبیعت زیبا و این تفریح به یادماندنی بگیرید و خاطره شیرین آن را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید.
    به شما قول می دهیم که این دو تفریح باعث شود که سفرتان به کوش آداسی جزء بهترین خاطرات زندگیتان شود.
    منتظر مقاله های بعدی ما درباره دیگر تفریحات هیجان انگیز کوش آداسی باشید.
    مطمئن هستیم که با خواندن این مقاله علاقه مند شدید که به کوش آداسی سفر کنید! مهر پرواز مجری مستقیم  تور کوش آداسی و کلیه مسیرهای ترکیه در خدمت شماست!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW