021-88507190

بلیط هواپیما دبی

پروازهای دبی

پروازهای دبی
تاریخ رفت : 1403/02/08
تاریخ برگشت : 1403/02/11
تاریخ رفت : 1403/02/11
تاریخ برگشت : 1403/02/14
تاریخ رفت : 1403/02/14
تاریخ برگشت : 1403/02/17
تاریخ رفت : 1403/02/17
تاریخ برگشت : 1403/02/20
تاریخ رفت : 1403/02/20
تاریخ برگشت : 1403/02/23
تاریخ رفت : 1403/02/23
تاریخ برگشت : 1403/02/26
سفر به دبی
دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و یکی از بزرکترین قطب گردشگری و اقتصادی جهان بشمار می رود. هزاران شرکت و مراکز تجاری بین الملی در دبی حضور فعال دارند و به بازرگانی می پردازند علاوه بر مراکز تجاری در دبی همه ساله نمایشگاه های زیادی برگزار می شوند که که مسافران زیادی را برای شرکت در این نمایشگاه ها به دبی سفر می کنند. یکی از مشکلات سفر به دبی خرید بلیط دبی آژانس مسافرتی مهرپرواز این مشکل را برای شما حل کرده است با استفاده از سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما مهرپرواز می توانید انواع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری با ازان ترین قیمت در تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی نظیر ماهان، زاگرس ، قشم ایر ، تابان و ... به صورت یک طرفه و یا رفت و برگشت از تمامی شهرهای میهن عزیزمان از جمله تهران ، تبریز ، اصفهان و ... خریداری و سفر کنید.
بهترین زمان سفر به دبی
همان طور که گفته شد دبی یکی از بزرگترین قطب های گردشگری و اقتصادی جهان به شمار می رود بنابر این همه ساله هزاران گردشگر برای تجارت ، گشت و گزار به دبی سفر می کنند. از برگزاری نمایشگاه های بین المللی گرفته تا تفریح گاه های کم نظیر. دبی به داشتن هتل های بزرگ و با شکوه در دنیا شهرت دارد و بیشترین هتل هفت ستاره دنیا در این هر می باشد از دیگر هتل های دبی می توان به  سوفیتل داون تاون (Sofitel Dubai Downtown Hotel)، هتل القصر (AL QASR Hotel)، هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach hotel) و ... اشاره کرد که پذیرای مسافران دبی هستند.
آب و هوای دبی
آب و هوای دبی یا بهتر بگویم دمای هوای دبی در فصل های مختلف چندان تغییری نمی کند دبی در زمستان هوای گرم و در تابستان هوای گرمتراست . ولی در آبان ( نوامبر) تا اسفند ( مارس ) هوای دبی کمی بهاری می شود.
آب و هوای دبی در آبان تا فروردین
دمای هوای زمستانی دبی کمی بهاری است مخصوصا در فروردین که مسافران زیادی با خرید بلیط دوبی نوروز 97 به دبی سفر می کند در این ماه ها در دبی کمی باران می بارد ولی رطوبت هوا نسبتا بالا است. در این ماه ها ساحل‌های دبی یکی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدارتبدیل می شود.
آب و هوای دبی در اردییهشت تا مهر
دمای هوای دبی از تابستان به شدت گرم است و رطوبت هوا به بالای ۹۰٪ هم می رسد و لی از جایی که آفتاب و سواحل دبی یکی از جاذبه های گردشگری این شهر بشمار می رود مسافران و گردشگران بسیاری برای تفریح و ورزش های آبی به دبی سفر می کنند.
راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

مسافران گرامی اولین گام برای خرید بلیط سیستمی و چارتری باید یک طرفه و یا دو طرفه بودن بلیط هواپیما را مشخص کنید، نام های فرودگاه های مبدا و مقصد را وارد کنید یا اینکه می توانید محل فرودگاه را بر روی نقشه پیدا کنید.بعد از مشخص کردن فرودگاه نوبت تعیین تاریخ رفت و آمد است همچنینی شما می توانید کلاس پرواز خود را هم مشخص کنید و در آخر تعداد مسافران را انتخاب می کنید

 

مزایای خرید آنلاین بلیط دبی آژانس مسافرتی مهرپرواز
هنگام خرید بلیط هواپیما (چارتری،بیزینس، سیستمی) دبی می توانید خدمات (ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات تشریفات فرودگاهی) را نیز خریداری کنید. با توجه به متغییر بودن قیمت بلیط دبی وب سایت  مهرپرواز لیستی از پروازها را به ترتیب قیمت نمایش میدهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز به دلیل دسترسی به بهترین ایرلاین ها، خرید و یا رزرو بلیط هواپیما را برای مسافران آسان تر نموده است.
مطالب مرتبط با دبی
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW