021-88507190

پل طلایی ویتنام، پلی روی دستان خدای کوهستان!

اخبار م.مقیمی 01 مرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پل طلایی ویتنام پلی است که هر کسی با دیدن عکس های آن هوس سفر به سرش می زند و دلش می خواهد که حداقل چند عکس یادگاری در کنار این پل داشته باشد! اما مگر این پل چه شکلی است و چه فرقی با پل های دیگر جهان دارد؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پل دستان خدا در ویتنام

    اگر شما هم به سازه های جالب و پل های جذاب علاقه داشته باشید، مطمئنا این را می دانید که تا به حال پل های عجیب و غریب متعددی در گوشه کنار دنیا ساخته شده است. یکی از این پل ها که در سال 2018 ساخته شد و باعث شد که توجه خیلی از توریستان به آن جلب شود، پلی بود که در ویتنام با عنوان پل طلایی ویتنام ساخته شد! پل طلایی ویتنام پلی است که هر کسی با دیدن عکس های آن هوس سفر به سرش می زند و دلش می خواهد که حداقل چند عکس یادگاری در کنار این پل داشته باشد! اما مگر این پل چه شکلی است و چه فرقی با پل های دیگر جهان دارد؟ با ما همراه باشید تا شما را با پل طلایی ویتنام آشنا کنیم.

    پل طلایی ویتنام، پلی روی دستان خدای کوهستان

    پل طلایی ویتنام چه شکلی است؟

    پل طلایی ویتنام پلی است که در ارتفاعات کوهستان ها ساخته شده است و مدل طراحیش به شکلی است که به نظر می رسد دو دست سنگی از دل کوهستان بیرون آمده اند و این پل را روی هوا معلق نگه داشته اند! این دست های سنگی که با نام دست های خدای کوهستان شناخته می شود،یک حس لطیف و جالب به پل طلایی ویتنام داده اند. جذابیت پل طلایی ویتنام به این است که این پل بر خلاف پل های دیگر به جای ستون های فلزی با دستان خدای کوهستان نگه داشته شده است و گذشته از این، چشم انداز بسیار جالبی دارد و عکاسی در کنار آن یک تجربه فوق العاده است. 

    پل طلایی ویتنام چه مشخصاتی دارد؟

    پل طلایی ویتنام دقیقا در 1414 متر بالاتر از سطح دریا ساخته شده است. این پل یک پل 150 متری است که این سمت و آن سمتش را گلکاری کرده اند. این پل در یک منطقه بسیار سرسبز کوهستانی ساخته شده است و از هر نظر یک پل جذاب و دیدنی محسوب می شود. برای نگهداری سازه آن هم از دو سازه سنگی به شکل دست استفاده شده است که پل را بالای قله نگه داشته اند. این پل که هم با نام پل طلایی ویتنام و هم به نام پل کائو وانگ ویتنام شناخته می شود، در طول یک سال ساخته شد و از همان روزی که افتتاح شد، نظر توریستان را به خودش جلب کرد. جالب است بدانید که از همان ماه اول افتتاح پل کائو وانگ ویتنام افتتاح شد، توریستان زیادی از سراسر دنیا راهی ویتنام شدند تا بتوانند پلی که با دستان خدای کوهستان حفظ شده است را از نزدیک ببینند! 

    پل طلایی ویتنام چه مشخصاتی دارد

    پل طلایی ویتنام کجاست؟

    اگر برای شما هم جالب شده که بدانید پل طلایی ویتنام دقیقا کجاست و چگونه می توانید از آن بازدید کنید، باید به شما بگوییم که این پل در ارتفاعات بانا هیلز در نزدیکی شهر دانانگ ویتنام ساخته شده است. پس شما برای بازدید از پل طلایی ویتنام باید در تور ویتنام شرکت کنید، به شهر دانانگ بروید و از آنجا خودتان را به تپه های بانا برسانید تا بتوانید شما هم با پل طلایی ویتنام و دستان خدای کوهستان عکس بگیرید و یک سفر خاص و به یادماندنی را تجربه کنید. 

    توریستان چگونه با پل طلایی ویتنام عکس می گیرند؟

    این روزها که بازار اینستاگرام و فیسبوک داغ است و همه دلشان می خواهد که عکس های خودشان را در صفحه اینستاگرامشان آپلود کنند، پل طلایی ویتنام محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. نکته جالب اینجاست که خیلی از کسانی که به عنوان بلاگر سفر در اینستاگرام فعالیت می کنند، فقط و فقط به خاطر اینکه با پل طلایی ویتنام عکس بگیرند، به ویتنام سفر می کنند. اگر گشتی در اینستاگرام بزنید و هشتگ گلدن بریج ویتنام (#goldenbridgevietnam) به معنی پل طلایی ویتنام را سرچ کنید، یک عالمه عکس می بینید که همه با پل طلایی ویتنام گرفته شده اند. پس اگر شما هم می خواهید با تور ویتنام به ویتنام سفر کنید و از پل طلایی ویتنام دیدن کنید، بهتر است که عکس های این هشتگ را در اینستاگرام ببینید تا یک سری ایده جالب برای عکاسی در پل طلایی ویتنام داشته باشید.برای رزرو تور ویتنام می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    توریستان چگونه با پل طلایی ویتنام عکس می گیرند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW