021-88507190

مراکز خرید کوش آداسی

گردشگری مهرپرواز 01 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مراکز خرید کوش آداسی یکی از اصلی‌ترین دلایل ورود گردشگران به کوش آداسی ترکیه است. این مطلب تمام مراکز خرید کوش آداسی را معرفی کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کوش آداسی یکی از شهرهای بندری ترکیه است که هر ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. این شهر یک مکان خوب برای خرید محسوب می‌شود و بازارها و مراکز خرید بزرگی دارد. در مراکز خرید کوش آداسی همه‌چیز پیدا می‌شود؛ هم برندهای معروف را می‌توانید پیدا کنید و هم محصولات بومی ترکیه در دسترس‌تان است. بسیاری از مسافران علاوه بر تفریح، به قصد خرید به کوشی آداسی سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، بهتر است با مراکز خرید آن بیشتر آشنا شوید. در ادامه به سراغ معرفی بهترین مراکز خرید کوش آداسی می‌رویم.

    مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام؛ از بهترین مراکز خرید کوش آداسی

    یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی ای وی ام است که طرفداران زیادی دارد. یکی از مهمترین علت‌های پرطرفدار بودن این مرکز خرید این است که در این مکان علاوه بر خرید می‌توانید به سراغ تفریحات و سرگرمی‌های مختلف بروید. از جمله مهم ترین امکانات این مرکز خرید ای وی ام می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    • سالن بازی کودکان
    • آمفی تئاتر
    • کافه
    • رستوران

    بنابراین با خیال راحت هم می‌توانید در مغازه‌های مختلف آن چرخی بزنید و هم سراغ تفریح، صرف غذا یا استراحت بروید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مرکز تجاری ای وی ام این است که برندهای معروفی مانند آدیداس، فیلا، ماوی، پیر گاردین و... در این مرکز در دسترس هستند.

    زمان شروع ساخت ای وی ام به سال 2012 برمی‌گردد، زیربنایی معادل 24 هزار و 700 متر دارد و ساخت آن دو سال طول کشیده است. این مکان به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، مرکز تجاری ارزان‌قیمتی نیست و در رده مراکز خرید لوکس قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد خرید از این مجموعه را دارید، پول کافی همراه خود ببرید. همچنین مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام در منطقه یاوانسو قرار دارد و ساعت کار 10 صبح تا 10 شب است.

    ای وی ام از مراکز خرید کوش آداسی

    عکسی از مرکز خرید ای وی ام

    مرکز خرید اسکالا نوا

    از جمله معروف‌ترین مراكز خريد كوش آداسی، اسکالا نوا است که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد. این مرکز تجاری در نزدیکی یکی از اسکله‌های کشتی‌های کروز شهر قرار دارد که محل عبور گردشگران زیادی است که از این مسیر وارد کوش آداسی می‌شوند. این مرکز خرید ۹ هزار متر مربع مساحت دارد و ۴۳ فروشگاه از برندهای معروف جهانی در آن فعالیت می‌کنند. از آنجایی که این مکان در نزدیکی اسکله قرار دارد و می‌توانید صدای پرندگان را بشنوید، می‌تواند یک تجربه تکرار نشدنی است.

     شما در این مرکز تجاری می‌توانید اجناس مختلف مانند پوشاک برند، عطر، پارچه‌های رنگارنگ، شال‌های بافتنی و کیف و کفش در طرح‌ها و جنس‌های متنوع پیدا کنید. اگر به دنبال جنس چرمی هم هستید، این مکان انتخاب درستی برای شما است.

    البته فراموش نکنید که قیمت‌ها به دلیل برند بودن محصولات پایین نیست و در سطح متوسط رو به بالا قرار دارد. حتی در برخی موارد کمی بالاتر از بازارهای دیگر کوش آداسی است. همچنین مرکز خرید اسکالا نوا در منطقه کامیکابیر قرار دارد و ساعت کار آن از 8:30 صبح تا 11 شب است.

    مرکز خرید آکدوگان؛ از ارزانترین مراکز خرید کوش آداسی

    یکی از بهترین مراکز خرید ارزان کوش آداسی، آکدوگان نام دارد. بنابراین اگر در زمان تور کوش آداسی به دنبال یک مرکز خرید اقتصادی خوب هستید و می‌خواهید هم جنس خوب بخرید و هم هزینه زیادی نکنید، مرکز خرید آکدوگان گزینه خوبی است.

    البته بهتر است به این نکته توجه کنید که انتخاب‌های شما از بین برندهای مطرح اروپایی نخواهد بود، ولی در این مکان می‌توانید به راحتی یک کالای با کیفیت و ارزان‌قیمت پیدا کنید. البته تنها مزیت آکدوگان قیمت‌های اقتصادی نیست؛ بلکه شما می‌توانید در فود کورت این مجموعه که رستوران و کافه‌های زیادی دارد استراحت کنید و نوشیدنی و غذای خوشمزه سفارش دهید.

    این مرکز خرید در 3 طبقه ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه آکدوگان وجود مجسمه‌های دیدنی در محوطه آن است. با وجود اینکه مرکز تجاری آکدوگان مساحت کمی دارد، اما چند فروشگاه خوب پوشاک در دل خود جای داده است. همچنین یک سالن بازی کودکان و یک سالن سینما هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید برای تفریح به این بخش‌ها بروید. مرکز خرید آکدوگان در منطقه کامیکابیر قرار دارد و ساعت کاری آن 10 صبح تا 10 شب است.

    مرکز خرید کیپا؛ از مراکز خرید زنجیره ای کوش آداسی

     از جمله بهترین مراکز خرید کوشی آداسی، مرکز خرید کیپا است که به یک مجموعه زنجیره‌ای تعلق دارد و در شهرهای مختلف ترکیه می‌توانید شعبه‌های آن را مشاهده کنید. اگر به دنبال یک خرید خوب در زمان سفر به کوش آداسی هستید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. در این مکان می‌توانید از برندهای متنوع و خوب خرید کنید.

    از دیگر ویژگی‌های خوب مرکز خرید کیپا می‌توان به فضای تماشایی و امکانات تفریحی اشاره کرد. این امکانات تفریحی شامل سینما چندبعدی و کافه و رستوران باکیفیت اشاره کرد. شما هم می‌توانید هیجان را در سینما تجربه کنید و هم از خوردنی‌های لذیذ لذت ببرید. همچنین کالاهای اقتصادی نیز در کیپا در دسترس است.

    مرکز خرید کیپا کوش آداسی

    تصویری از کیپا

    مرکز خرید سوکه

    مرکز خرید سوکه را می‌توان یک مرکز خرید زیبا و لوکس در کوش آداسی نامید که می‌تواند یک تجربه خرید خوب برای شما رقم بزند. این مرکز خرید چهل دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و در مسیر کوش آداسی به بدروم قرار گرفته است. در این پاساژ جدیدترین محصولات برندهای مطرح جهان مانند آدیداس، نایکی، بنتون و... را می‌توانید بخرید.

    البته این محصولات با قیمت نسبتا مناسبی عرضه می‌شوند. همچنین شعب مک دونالد و استارباکس نیز در دسترس شما است و انواع چای، قهوه، غذا، نوشیدنی و عصرانه قابل سفارش است. رفتن به این مکان سخت نیست و وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است.

    مرکز خرید هاجیوات؛ از معروفترین مراکز خرید کوش اداسی

    برای خرید سوغات کوش آداسی حتما سری به مرکز خرید هاجیوات کوش آداسی بزنید. این فروشگاه در یک ساختمان زیبا و دلباز واقع شده است و با صدها کالای مختلفی در آن پیدا می‌شود، یکی از بهترین مراکز خریئد کوش آداسی به شمار می‌رود. شاخص‌‎ترین کالایی که در این مرکز به فروش می‌رسد، ظروف چینی دست‌ساز است که بسیار هنری و زیبا هستند و می‌توانید آن‌ها را به عنوان وسایل دکوری منزل به عزیزان‌تان هدیه کنید.

    از این فروشگاه می‌توانید انواع صنایع دستی که توسط هنرمندان محلی کوش آداسی ساخته شده‌اند را خریداری کنید. این صنایع دستی بسیار متنوع هستند و انواع بشقاب‌های رنگ‌آمیزی‌شده و گلدان‌های زیبا با نقاشی‌های دستی را شامل می شوند.

    گردشگرانی که بودجه زیادی برای خرید سوغاتی دارند، می‌توانند زیورآلات زیبا را از این فروشگاه خریداری کنند و آن دسته از توریست‌هایی که به دنبال خرید سوغاتی ارزان از کوش آداسی هستند، می توانند خرده‌ریزهای هنری و دوست‌داشتنی نظیر مگنت‌های نقاشی‌شده و کالاهای این‌چنینی را از این فروشگاه تهیه کنند. چراکه خرید از این مجموعه برای شما بخشی جذاب از هزینه های سفر به کوش آداسی خواهد شد.

    مرکز خرید شیرینی توگبا کورویمیس

    اگر اهل شیرینی‌جات هستید و از طعم بی‌نظیر شیرینی های ترکی خوش‌تان می‌آید، حتما باید به شیرینی‌فروشی معروف توگبا کورویمیس سر بزنید. البته یک سری محصولات دیگر مثل میوه خشک نیز در پکیج‌های بسیار زیبا در این فروشگاه به فروش می‌رسند که به عنوان سوغات خریداری می‌شوند. خبر خوب اینکه اگر بودجه تان محدود باشد هم می‌توانید یک خرید خوب در این فروشگاه انجام دهید و بر اساس وزنی که مد نظرتان است، شیرینی محبوب خودتان را خریداری کنید.

    بازار بزرگ کوش آداسی؛ از محبوبترین مراکز خرید کوش آداسی

    بازار بزرگ معروف یکی از محبوب ترین مراکز خرید در کوش آداسی برای توریست‌ها شناخته می‌شود. این مرکز خرید قدیمی و اصیل را در   معرفی کرده‌ایم. این بازار ردیف‌های مختلفی دارد که در بعضی از آن‌ها انواع پوشاک نظیر لباس‌های باکیفیت چرمی، یک سری لباس تابستانی ارزان، لباس شنا و لباس‌های محلی نیز فروخته می‌شود.

    یک مجموعه ردیف خوراکی نیز در بازار کوش آداسی وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع ادویه ترکی، شیرینی، میوه‌های تازه و خشک و همینطور خوراکی‌های ترکی را که در هیچ سوپرمارکتی نظیرشان پیدا نمی‌شود را خریداری کنید.

    بازار بزرگ کوش آداسی

    عکسی از بازار بزرگ کوش آداسی

    مرکز خرید کوش آداسی در جزیره پرنده

    آن دسته از مسافرانی که عاشق گشت و گذار در مراکز خرید مدرن و لوکس هستند، باید برای خرید در کوش آداسی سراغ مرکز خرید کوش آداسی بروند. این مرکز خرید آنقدرها بزرگ نیست، اما با فروشگاه‌های متنوع و امکانات تفریحی جالبی که دارد به یکی از بهترنی مراکز خرید کوش آداسی تبدیل شده است.

    بانوان در مرکز خرید کوش آداسی می‌توانند از فروشگاه‌های ارزان دیدن و لباس‌های زیبایی را از تولیدکنندگان محلی خریداری کنند. البته مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لباس مردانه نیز در مرکز خرید کوش آداسی وجود دارد و به همین دلیل آقایان نیز با بازدید از مرکز خرید کوش آداسی بی‌نصیب نخواهند ماند.

    یک سالن بولینگ نیز در مجموعه خرید کوش آداسی وجود دارد که تفریح در آن جالب است. یک سری رستوران نیز در این مرکز خرید ساخته شده است که می‌توانید غذای خود را در آنجا میل کنید.

    رمزی ترایبال لومز؛ از مراکز خرید فرش کوش آداسی

    برای خرید قالیچه‌های رنگارنگ ترکی حتما از فروشگاه رمزی ترایبال لومز دیدن کنید. این مرکز، به عنوان مشهورترین فرش‌‎فروشی کوش آداسی شناخته می‌شود. صاحبان این فروشگاه بسیار حرفه‌ای هستند و فرش‌های بسیار ارزشمندی تولید می‌کنند که با تجهیزات خیلی خاص بافته شده‌ و با سنت‌های ملی ترکیه کاملا متناسب است.

    فرش‌های این فروشگاه نه‌تنها باکیفیت هستند، بلکه از نظر طرح و نقش نیز خاص هستند. اگرچه قیمت فرش‌های این فروشگاه بالا است، اما این مجموعه هیچ وقت با کاهش مشتری مواجه نشده است و همیشه مشتری‌های خاص خودش را داشته است.

    اوت لت چرم کاکتوس؛ از مراکز خرید چرم کوش آداسی

    مسافران مقصد کوش آداسی می‌توانند از مرکز خرید کاکتوس لدر اوتلت که محبوب بانوان است، دیدن کنند. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کیف‌های دستی زیبا و کفش‌های زنانه را تهیه کنید. در این مرکز خرید همه نوع کالایی پیدا می‌شود و تنوع کالاهای آن بسیار بالا است.

    از اوت لت چرم کاکتوس می‌‎توانید انواع صندل‌ها، لباس‌های تابستانی و حتی بوت‌های زمستانی را خریداری کنید. البته موارد دیگر از جمله کمربند، کیف پول و اکسسوری‌های این چنینی نیز در فروشگاه‌های مرکز خرید اوت لت چرم کاکتوس فروخته می‌شود که از چرم مرغوب درست شده‌اند. به همین دلیل آقایان نیز می‌توانند خرید خوبی از این مرکز خرید داشته باشند. گذشته از همه این‌ها، یک سری چمدان و کیف مسافرتی نیز در این مرکز خرید پیدا می‌شود که بسیار زیبا و کاربردی هستند.

    مرکز خرید مودا آنتیلوپ کوش آداسی

    مرکز خرید مودا آنتیلوپ برای آن دسته از توریست‌هایی جذاب است که به خرید انواع کت و بالاپوش علاقه دارند. محصولات این فروشگاه بیسار متنوع هستند. پوشاک مردانه و زنانه در این مجموعه به فروش می‌رسد. در این فروشگاه می‌توانید انواع کت‌های پارچه‌ای و پشمی و همین‌طور ژاکت‌های چرمی ارزان و کت‌های خزدار را خریداری کنید.

    از آنجایی که این محصولات را تولیدکنندگان محلی درست می‌کنند، قیمت‌ها در این مرکز بسیار پایین و به‌صرفه است. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما برای انجام خرید ارزان در کوش آداسی از این فروشگاه نیز دیدن کنید.

    مرکز خرید زیورآلات اویتا؛ از بزرگترین مراکز خرید جواهرات در کوش آداسی

    در کوش آداسی فروشگاه‌های زیورآلات متعددی وجود دارد؛ اما یکی از بزرگترین و نام‌آشناترین آن‌ها است. در این فروشگاه هم طلا و هم نقره به فروش می‌رسد. از طرفی می‌توانید انواع ساعت‌هایی را که با فلزهای ارزشمند ساخته شده‌اند نیز در این فروشگاه پیدا کنید. تنوع زیورآلات نیز در این فروشگاه بسیار بالا است و همه نوع زیورآلاتی از زیورآلات قیمت مناسب و ارزان گرفته تا موردهای لوکس‌تر با سنگ‌های قیمتی در آن پیدا می‌شود.

    مراکز خرید کوش آداسی؛ آهنربای گردشگران ترکیه

    بیشتر گردشگرانی که به کوش آداسی سفر می‌کنند، علاوه بر اینکه از جذابیت‌های خاص این شهر دیدن می‌کنند، قصد دارند یک تجربه خرید خوب داشته باشند. به همین دلیل در این مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید کوشی آداسی پرداختیم. نکته پایانی باید توجه کنید این است که در مراکز تجاری این شهر که محصول برند می‌فروشند، درخواست تخفیف نکنید؛ زیرا در بیشتر موارد با پاسخ نه رو به رو می‌شوید. همچنین حتما قبل از خرید لباس‌، آن را بپوشید زیرا برخی از سایزها با اندازه‌های ایرانی فرق می‌کند. اگر خواستید ایام عید را برای سفر به شهرهایی غیر از فقط کوش آداسی انتخاب کنید، تور ازمیر کوش آداسی نوروز 1403 گزینه مقرون‌به‌صرفه و جذابی خواهد بود.

    سوالات متداول

    1. مراکز خرید کوش آداسی معروف در ترکیه کدامند؟

    مراکز خرید کوش آداسی معروف در ترکیه شامل مراکزی مانند «ای وی ام»، «اسکالا نوا»، «سوکه»، «بازار کوش آداسی» و «هاجیوات» در استانبول هستند.

    2. آیا قیمت‌ها در مراکز خرید کوش آداسی در ترکیه مناسب‌تر است؟

    بله، مراکز خرید کوش آداسی در ترکیه معمولا به دلیل وجود فروشگاه‌های اوتلت و فروش مستقیم از تولیدکننده، قیمت‌های مناسب‌تری دارند. این فروشگاه‌ها به عنوان فروشگاه‌های کارخانه‌ای شناخته می‌شوند و معمولا تخفیف‌های بزرگی را برای کالاها در نظر می‌گیرند که می‌تواند جذابیت خرید را برای مسافران و گردشگران افزایش دهد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW