021-88507190

در پوکت از کجا خرید کنیم؟

گردشگری م.مقیمی 01 خرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مراکز خرید پوکت به اندازه سایر مراکز خرید تایلند جذاب هستند. اما در پوکت از کجا خرید کنیم؟ این مراکز شامل رستوران، کافه و مراکز تفریحی هستند که به آن می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین مراکز خرید پوکت

    مراکز خرید پوکت به اندازه مراکز خرید بانکوک که پایتخت تایلند است، جذاب هستند. در پوکت هم درست مثل بانکوک، مراکز خرید درجه یک متعددی ساخته شده است که در آن ها هم نام برندهای بین المللی و هم نام برندهای محلی به چشم می خورد. مراکز خریدی که هم هایپرمارکت های بسیار بزرگ و خوب را در خود جای داده اند و هم رستوران ها، کافه ها و مراکز تفریحی متنوع که می توانند ساعت ها و روزها توریست ها را سرگرم کنند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید پوکت آشنا کنیم و با هم ببینیم که در پوکت باید از کجا خرید کنیم؟

    مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

    مرکز خرید جانگ سیلون جدای از اینکه یکی از قدیمی ترین مراکز خرید پوکت است، بلکه به عنوان یکی از موفق ترین، بهترین و محبوب ترین مراکز خرید این جزیره نیز شناخته می شود. این مرکز خرید که وسعت بسیار زیادی دارد، در ساحل پاتونگ قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی برای مسافران دارد. خوبی این مرکز خرید به این است که تنوع اجناس در آن بسیار زیاد است و هر کسی می تواند صد در صد در آن خرید مورد نظرش را به راحتی انجام دهد.

    گذشته از اینکه بیش از 200 بوتیک و فروشگاه در جانگ سیلون وجود دارد، انواع و اقسام اماکن تفریحی نیز در این مرکز خرید در پوکت ساخته شده اند تا مسافران و مشتری ها در آن هیچ کم و کاستی را احساس نکنند. این مرکز خرید که همه روزه از ساعت 11 صبح تا 8 شب باز است، هم برای خرید و هم برای تفریح، یکی از بهترین مراکز خرید پوکت محسوب می شود.

    مراکز خرید پوکت

    مرکز خرید سنترال پوکت

    سنترال پوکت را به عنوان بزرگتریبن مرکز خرید پوکت می شناسند. این مرکز خرید که دو بخش اصلی به نام های سنترال فستیوال و سنترال فلورستا دارد، یکی از بهترین مراکز خرید پوکت برای خرید لباس است. جالب است بدانید که بخش سنترال فستیوال که بخش اصلی مرکز خرید سنترال پوکت است، بیشتر برای خرید لباسف لوازم آرایشی و لوازم خانگی معروف شده است.

    از آن طرف، بخش سنترال فلورستا که به نسبت جدیدتر است، برای خرید اجناس لوکس از برندهای لاکچری و همین طور تفریح شرایط بهتری دارد و معمولا مسافران برای بازدید از اماکن تفریحی به آن مراجعه می کنند. توصیه ما به شما این است که برای بازدید از هر دو بخش مرکز خرید سنترال پوکت وقت بگذارید و مطمئن باشید که اوقات خوشی را در این مرکز خرید جذاب در پوکت سپری خواهید کرد. تا یادمان نرفته، این را هم بگوییم که مرکز خرید سنترال پوکت در همه روزهای هفته از ساعت 10:30 صبح تا 10 شب باز است.

    مرکز خرید سنترال پوکت

    مرکز خرید بوت اونیو پوکت

    بوت اونیو نام یک مرکز خرید روباز بسیار دوست داشتنی در پوکت است که در منطقه بانگ تائو قرار گرفته است. بوت اونیو با فروشگاه ها، رستوران های متنوع و هایپرمارکت بسیار بزرگی که دارد، به یکی از محبوب ترین قطب های خرید در پوکت تبدیل شده است. بوت اونیو که در همه روزهای هفته شلوغ و پر هیاهو است، در غروب های جمعه از همیشه شلوغ تر می شود. به این دلیل که در روزهای جمعه یک بازار شبانه بسیار جالب و دیدنی در بوت اونیو برپا می شود و قسمت جالب ماجرا اینجاست که خوشمزه ترین غذاهای تایلندی در این شب بازار به فروش می رسد.

    گذشته از این شب بازار، فروشگاه های متعددی در این مجموعه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به ویلا مارکت اشاره کرد. این فروشگاه که معروف ترین فروشگاه بوت اونیو است، در واقع یک سوپرمارکت یا هایپرمارکت درجه یک است که در آن انواع غذاهای محلی، مواد غذایی تازه و انواع محصولات وارداتی به فروش می رسد. لازم به ذکر است که فروشگاه های مختلف بوت اونیو در ساعات متنوعی باز و بسته می شوند. اما به صورت معمول بیشترشان از ساعت 8 صبح به بعد باز هستند. 

    مرکز خرید بوت اونیو پوکت

    مرکز خرید بنانا واک پوکت

    بنانا واک یک مرکز خرید سه طبقه است که در جاده ساحلی پاتونگ واقع شده است. این مرکز خرید که ظاهر بسیار زیبایی دارد، شب ها با چراغ های ال ای دی رنگارنگش از همیشه زیباتر می شود. از ظاهر زیبای این مرکز خرید در پوکت که بگذریم، باید بگوییم که فروشگاه های بنانا واک بسیار متنوع هستند و شما با مراجعه به این مرکز خرید، این فرصت را پیدا می کنید تا از بنردهای نام آشنا، انواع و اقسام لباس ها، لوازم آرایشی، وسایل الکترونیکی و حتی غذاها و خوراکی های خوشمزه را تهیه کنید.

    پس اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب در پوکت با اجناس و سوغاتی های متنوع هستید، ایده خوبی است که از مرکز خرید بنانا واک پوکت که از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب باز است، دیدن کنید. 

    مرکز خرید بنانا واک پوکت

    مرکز خرید لایم لایت اونیو پوکت

    لایم لایت اونیو که درست در قلب پوکت قرار گرفته است و چند دقیقه ای با شهر قدیمی پوکت فاصله دارد، یک مرکز خرید مدرن در پوکت است که همیشه با فروشگاه های خوبی که دارد، مشتری ها، مسافران و توریست ها را راضی نگه می دارد. جذابیت لایم لایت اونیو به این است که گذشته از فروشگاه های جذابش، رستوران های بسیار درجه یک و معروفی هم دارد و در نتیجه هم برای خرید و هم برای خوردن یک غذای خوشمزه گزینه بسیار مناسبی است.

    این مرکز خرید که از ساعت 10 صبح باز می شود، یکی از بهترین مراکز خرید پوکت برای خرید لباس و انواع سوغاتی های مختلف با قیمت های متنوع است. برای رزرو تور پوکت و تور تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید.

    مرکز خرید لایم لایت اونیو پوکت


    درباره پوکت بیشتر بخوانید:

    هیجان انگیزترین اماکن تفریحی پوکت

    تفریحات رایگان پوکت

    جزایر نزدیک به پوکت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW