021-88507190

بهترین مراکز خرید بدروم

گردشگری مهرپرواز 23 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر برای خرید به بدروم ترکیه سفر کرده‌اید، بهتر است بهترین مراکز خرید بدروم را بشناسید و با توجه به بودجه‌تان، مجموعه مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بدروم به‌لحاظ مراکز خرید، تنوع بی‌نظیری دارد، از بازارهای هفتگی که هر روز هفته در مناطق مختلف شهر برگزار می‌شوند گرفته تا بوتیک‌ها جذاب و فروشگاه‌های عجیب‌غریب. علاوه بر این‌ها، مراکز خرید متنوع و بسیار شیکی هم در بدروم وجود دارند که نیاز تمام سلایق و افراد را برطرف می‌کنند. ما در ادامه قصد داریم بهترین مراکز خرید بدروم را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر زیبا، با خیال راحت هر چیزی که می‌خواهید را خریداری کنید.

    اونیو بدروم؛ از مدرن ترین مراکز خرید بدروم

    یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید بدروم در ترکیه، مرکز خرید اونیو است. در اونیو مال، بیشتر اجناس گران‌قیمت و برند وجود دارند. به همین دلیل اونیو رقیبی سرسخت برای مرکز خرید تجاری میدتاون به شمار می‌رود. این مرکز خرید در می 2013 افتتاح شده و شامل فروشگاه‌های متعددی است که در آنها می‌توانید این کالاها را پیدا کنید:

    • لوازم خانگی
    • پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه
    • صنایع دستی
    • طلا و جواهرات
    • انواع ترشی‌جات ترکی
    • سوغات
    • خوراکی

    از جذابیت‌های این مرکز خرید می‌توان به وجود فروشگاه‌های ایکیا و استارباکس در آن اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، کافه‌ها و رستوآنهایی هم در مرکز خرید اونیو بدروم وجود دارند که می‌توانید در آنها انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را امتحان کنید و انرژی بیشتری برای ادامه خرید به دست آورید.

    در اونیو مال، فعالیت شما فقط به خریدکردن و خوردن خوراکی محدود نمی‌شود، بلکه می‌توانید از تفریحات موجود در این مرکز خرید، شامل بیلیارد، بولینگ و سینما هم لذت و فرزندان خود را هم به زمین بازی مخصوص کودکان ببرید. از این جهت، اونیو یکی از جاهای دیدنی بدروم به شمار می‌رود.

    فاصله این مال تا مرکز شهر، حدود 2 ساعت است و در کنار آن هم برای راحتی مسافران، ایستگاه اتوبوس وجود دارد. اونیو بدروم هر روز، از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

    آدرس: 

    Çırkan Mahallesi, Atatürk Blv. No: 25 D:29, 48400 Bodrum

    اونیو بدروم از معروفترین مراکز خرید در بدروم

    تصویری از مرکز خرید اونیو بدروم

    مرکز خرید میدتاون در بدروم

    بد نیست بدانید که در مرکز خرید میدتاون، می‌توانید برندهایی مانند M&H ، منگو و دکاتلون را هم بیابید. از دیگر امکانات آن می‌توان به یک داروخانه، یک سوپرمارکت بزرگ، فودکورت با فست‌فودهای زنجیره‌ای و کیوسک‌هایی برای تست غذاهای محلی و بین‌المللی اشاره کرد. در سینمای این مرکز خرید هم شما می‌توانید جدیدترین فیلم‌های پرفروش را تماشا کنید و همین‌طور اجازه دهید فرزندان‌تان در محوطه بازی آن تفریح کنند و لذت ببرند. میدتاون مال هر روز، از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

    آدرس:

    Ortakentyahşi, Cumhuriyet Cd. No.6, 48420 Bodrum, Muğla, Türkiye

    اوسیس سنتر؛ از بهترین مراکز خرید بدروم

    این مرکز خرید که در خیابان سهیتلری واقع شده است جزو بهترین مراکز خرید بدروم به شمار می‌آید. برندهایی نظیر نایک، آدیداس و گپ در این مرکز خرید شعبه دارند. از طرفی می‌توانید از برندهای باکیفیت ترکی مثل کوتون و ال سی وایکیکی نیز در این مرکز خرید دیدن کنید. در مرکز خرید اواسیس بدروم یک سینما، یک کلوب ورزشی، بولینگ و 17 رستوران مختلف وجود دارد که مجموع آنها باعث محبوب‌تر شدن این مرکز خرید میان توریست‌ها شده است.

    اگر شما هم با کودکان‌تان قصد سفر به بدروم را دارید، می‌توانید به اواسیس سنتر بروید و درحالی که کودکان‌تان سرگرم بازی و تفریح هستند، با خیال راحت به خرید خود برسید. ساعات کار این مرکز خرید، هر روز از 10 صبح تا 11 شب است.

    آدرس:

    Cumhuriyet, Gümbet Mahallesi Emin Alter Bulvarı, Hoca Ahmet Yesevi Sk. no:208, 48400 Bodrum/Muğla

    مرکز خرید ایکیا در بدروم

    ایکیا برند مشهوری است که وسایل دکوراتیو خانه را به فروش می‌رساند. بدروم نیز یک شعبه از ایکیا را در خود جای داده است تا توریست‌ها مجبور نشوند برای خرید از ایکیا، به ازمیر سفر کنند. برخی از بهترین هتل های بدروم در نزدیکی ایکیا قرار گرفته‌اند. بنابراین اگر در این هتل‌ها اقامت دارید، می‌توانید به راحتی به این فروشگاه رفت‌وآمد کنید.

    فروشگاه ایکیا بدروم هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 بعدازظهر پذیرای عموم است و برای کسانی که دوست دارند خرید همه لوازم منزل خود را یکجا انجام دهند، ایده‌آل‌ترین فروشگاه به نظر می‌رسد.

    آدرس:

    Konacık, Merkez Mahallesi Avenue AVM, Atatürk Blv. D:25 D:29, 48400 Bodrum/Muğla, Türkiye

    مرکز خرید ایکیا از بهترین مراکز خرید بدروم

    تصویری از مرکز خرید ایکیا

    یالیکاواک مارینا؛ از لوکس ترین مراکز خرید بدروم

    یالیکاواک مارینا، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید بدروم است که در آن، شما می‌توانید برندهای معروفی مانند برند لوئی ویتون، گوچی، پرادا، رولکس و هرمس را بیابید. همچنین برای رفاه حال خریداران، امکاناتی مانند بار، کافه‌ و رستورآنهای بین‌المللی در دسترس‌ گردشگران قرار گرفته‌اند. بنابراین اگر با تور بدروم به این شهر سفر کردید، حتما از این مرکز خرید جذاب دیدن کنید.

    آدرس:

    Merkez Mahallesi, Çökertme Cd. No:6, Yalikavak 48990 Türkiye

    بازارهای هفتگی در بدروم

    در طول سفرتان به بدروم حتما از بازارهای هفتگی بدروم دیدن کنید. در بازارهای هفتگی بدروم می‌توانید زندگی مردم محلی را از نزدیک ببیند و با فرهنگ آنها آشنایی بیشتری پیدا کنید. همچنین می‌توانید از آنها میوه و سبزیجات تازه تهیه کنید.

    برخی غرفه‌ها در بازارهای هفتگی بدروم لباس و سوغاتی هم برای فروش دارند که می‌توانید در صورت تمایل از آنها نیز خرید کنید؛ اما به شما توصیه می‌کنیم که بازارهای هفتگی بدروم را بیشتر به عنوان یک تجربه فرهنگی نگاه کنید تا مکانی برای خرید.

    یکی از بهترین بازارهای هفتگی بدروم، بازار ایالیکاواک است که هر پنجشنبه برگزار می‌شود. یک غرفه جذاب به نام گوزلم در این بازار وجود دارد که غذاهای ترکی سنتی را سرو می‌کند. اگر به این بازار رفتید، نام این اغذیه‌فروشی را به یاد داشته باشید و برای تست غذاهای بومی بدروم به آنجا سر بزنید.

    بازارهای هفتگی در بدروم

    عکسی از بازارهای هفتگی در بدروم

    بازدید از بهترین مراکز خرید بدروم با تور ترکیه

    خریدکردن بخشی جدایی‌ناپذیر و البته لذت‌بخش از هر سفری است. خوشبختانه در بدروم، در رابطه با این بخش از سفرتان، نگرانی ندارید؛ چرا که مراکز خرید بسیار شیک و متنوعی در این شهر یافت می‌شوند. ما در این مطلب بهترین مراکز خرید بدروم را به شما معرفی کردیم تا هر آنچه می‌خواهید، از ارزان تا گران، آنجا پیدا کنید. اگر خواستید تعطیلات عید را با سفر به بدروم خاطره‌انگیز کنید، روزهای آزاد تور ترکیه نوروز 1403 را به گشت و گذار در مراکز خرید بپردازید. اگر شما هم مرکز خرید دیگری را در بدروم می‌شناسید، آنها را در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

    سوالات متداول

    1. ارزان‌ترین مراکز خرید در بدروم کدام‌اند؟

    در مرکز خرید اواسیس و بازار بدروم، اجناس متنوعی را با قیمت‌های ارزان و گران می‌توانید تهیه کنید.

    2. لوکس‌ترین مراکز خرید در بدروم کدام‌اند؟

    مرکز خرید اونیو، میدتاون و پالمارینا، از لوکس‌ترین مراکز خرید بدروم هستند که در آنها می‌توانید اجناسی از برندهای معتبر مانند گوچی، لوئی ویتون و... را پیدا کنید و بخرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW