021-88507190

بررسی مزایا و معایب زندگی در گرجستان

گردشگری م.مقیمی 01 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مزایا و معایب گرجستان بر اساس تجربه مهاجران ایرانی

    اگر این فکر را در سر دارید که به کشور گرجستان مهاجرت کنید، خواندن این مطلب می تواند به شما کمک زیادی کند. با خواندن مطلب پیش رو با شرایط زندگی در گرجستان و مزایا و معایب مهاجرت به گرجستان آشنا می شوید. یادتان باشد که چه گرجستان و چه کشور دیگری در دنیا، یک سری مزایا و یک سری معایب دارد. نکته اینجاست که با آگاهی از واقعیت های زندگی در گرجستان، می توانید با دید کامل تر و بازتری مهاجرت به گرجستان را انتخاب کنید و در نتیجه مهاجرت موفق تری را تجربه کنید. در ادامه درباره نقاط مثبت و منفی گرجستان با شما صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

    گرجستان کشور زیبایی است و زندگی در آن تجربه جدیدی است

    اینکه گرجستان کشور زیبایی است و طبیعت جذابی دارد، همیشه توجه مهاجران را به خود جلب می کند. این کشور پارک های ملی زیبایی با طبیعت بسیار شگفت انگیز دارد و از آنجایی که وسعت چندانی ندارد، دسترسی به نقاط مختلف آن بسیار ساده است. اگر شما هم علاقه ویژه ای به طبیعت دارید، زندگی در گرجستان می تواند برایتان دلچسب باشد.

    گرجستان کشور زیبایی است و زندگی در آن تجربه جدیدی است

    مردم گرجستان مهربان و خوشگذران هستند و رفتار صمیمی دارند

    مردم گرجستان عاشق تفریح و خوشگذرانی هستند. در ضمن آن ها بسیار خونگرم هستند و معمولا با مهاجران مختلف رفتار خوب و صمیمی دارند. اگر شما هم دوست دارید که در یک محیط شاد زندگی کنید، گرجستان گزینه خوبی برای مهاجرت شماست. یکی دیگر از نکات مثبت گرجستان این است که کشور بسیار امنی است و در نتیجه مهاجران می توانند با خیال راحت در آن زندگی کنند و روزهایی سرشار از آرامش را در این کشور تجربه کنند.

    گرجستان کشور خیلی ارزانی نیست، اما زندگی در آن خیلی هم گران نیست

    با اینکه گرجستان کشور خیلی ارزانی برای زندگی نیست، اما زندگی در آن به اندازه دیگر کشورهای اروپا هزینه بردار نیست. اگر ما فرض را بر این بگیریم که شما یک درآمد ثابت داشته باشید، با آن درآمد در گرجستان می توانید زندگی خیلی بهتری را به نسبت کشورهای دیگر اروپایی تجربه کنید. 

    گرجستان کشور خیلی ارزانی نیست، اما زندگی در آن خیلی هم گران نیست

    گذران زندگی در شهری مثل تفلیس با بلد بودن زبان انگلیسی ممکن است

    در شهر تفلیس که پایتخت گرجستان است، بیشتر مردم با زبان انگلیسی آشنایی دارند. در نتیجه شما بدون بلد بودن زبان گرجی و فقط با داشتن دانش زبان انگلیسی می توانید در شهر تفلیس گرجستان امورات زندگیتان را تا حد خوبی سپری کنید. این مورد یکی از مزایای زندگی در گرجستان است و معمولا دانستن این موضوع خیلی از متقاضیان مهاجرت به گرجستان را خوشحال می کند. البته باید این را هم بدانید که اگر قصد کار کردن در گرجستان را داشته باشید، به احتمال زیاد ناچار به یاد گرفتن زبان گرجستانی می شوید. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

    یاد گرفتن زبان گرجستانی کار خیلی آسانی نیست و سختی های زیادی دارد

    نکته ای که باید درباره زبان گرجی بدانید، این است که یاد گرفتن آن خیلی ساده نیست. کلمات این زبان به هیچ زبان دیگری شبیه نیستند و الفبایش نیز با الفبای زبان های دیگر متفاوت است. در نتیجه اگر شما بخواهید برای مدت طولانی در گرجستان زندگی کنید و بخواهید این زبان را یاد بگیرید، با یک سری سختی ها برای یادگیری این زبان مواجه خواهید شد که باید آن ها را بپذیرید.

    یاد گرفتن زبان گرجستانی کار خیلی آسانی نیست و سختی های زیادی دارد

    پیدا کردن کار در گرجستان برای مهاجران خیلی آسان نیست

    در آخر باید این را بدانید که پیدا کردن کار پر درآمد در گرجستان خیلی کار ساده ای نیست. اولا اینکه اقتصاد گرجستان خیلی قوی نیست و اصولا میزان حقوق ها و درآمدها در آن پایین هستند. دوما اینکه خیلی از کمپانی ها و شرکت ها در گرجستان این انتظار را از کارمندانشان دارند که به زبان گرجستانی یا روسیه ای مسلط باشند. در نتیجه مهاجران شانس کمتری برای پیدا کردن شغل های پر درآمد در گرجستان دارند.

    راستی بر طبق شنیده های شما، زندگی در کشور گرجستان چه مزایا و معایب دیگری را به همراه دارد؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان گرجستان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره گرجستان بیشتر بخوانید:

    هزینه سفر به گرجستان

    چگونه با 300 دلار و یا کمتر 10 روز در گرجستان اقامت کنیم؟

    اپلیکیشن های سفر به گرجستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW