021-88507190

قیمت غذا در پوکت تایلند

گردشگری م.مقیمی 29 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم دغدغه هزینه های سفر به پوکت را دارید یا اگر دوست دارید که حساب و کتاب سفر به پوکت تایلند را از قبل از سفر داشته باشید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قیمت و هزینه غذا در پوکت تایلند چقدر است؟

    اگر شما هم دغدغه هزینه های سفر به پوکت را دارید یا اگر دوست دارید که حساب و کتاب سفر به پوکت تایلند را از قبل از سفر داشته باشید، در ادامه مطلب همراهمان باشید. ما امروز می خواهیم با هم ببینیم که هزینه های خورد و خوراک و قیمت غذا در پوکت به چه شکل است. در این مطلب، هزینه غذا در پوکت تایلند در سه بخش قیمت غذا در رستوران های توریستی پوکت، قیمت غذا در رستوران های محلی و خیابانی پوکت و همچنین قیمت مواد غذایی در پوکت بررسی شده است. با خواندن این مطلب یک نمای کلی از قیمت غذا در پوکت دستتان می آید و می توانید برنامه ریزی بهتری برای خورد و خوراک خود در تور پوکت تایلند داشته باشید.

    قیمت غذا در پوکت تایلند

    قیمت غذا در رستوران های توریستی پوکت چقدر است؟

    اول از همه می خواهیم بببینیم که قیمت غذا در رستوران های توریستی پوکت چقدر است. همان طور که می توانید تصورش را بکنید، رستوران های توریستی پوکت به نسبت دیگر رستوران ها غذاهای گران تری دارند که البته لوکس تر هم هستند. در رستوران های توریستی پوکت می توانید غذاهای نودلی را با 100 تا 120 بات و غذاهای سبک تر مثل اسپرینگ رول را با قیمت 80 تا 100 بات تهیه کنید.

    اما اگر غذای بهتری مثل مرغ بخواهید، باید حدود 250 بات در رستوران های توریستی پوکت هزینه کنید. این را هم بگوییم که قیمت غذا در کافه های ساحلی پوکت نیز تقریبا در همین حدود است. اما اگر به رستوران های موجود در هتل های 4 ستاره و 5 ستاره پوکت بروید، باید انتظار این را داشته باشید که قیمت غذا برایتان نفری بالای 150 یا حتی 200 بات تمام شود. شما می توانید با تور تایلند به این جزیره زیبا سفر کنید.

    قیمت غذا در رستوران های محلی تایلند چقدر است؟

    اگر به دنبال غذای ارزان در پوکت هستید، سه انتخاب خوب دارید. اینکه غذایتان را در رستوران های محلی نوش جان کنید، به اغذیه فروشی های خیابانی پوکت بروید و یا اینکه به یکی از غرفه های ساحلی پوکت سر بزنید. در این سه محل معمولا قیمت غذا ارزانتر از قیمت غذا در رستوران های توریستی پوکت است. مثلا اگر بخواهید یک غذای نودلی را در رستوران های ارزان پوکت نوش جان کنید، باید حدود 50 تا 60 بات پرداخت کنید که تقریبا نصف قیمت غذای مشابه در رستوران های توریستی تایلند است. همچنین به راحتی می توانید غذایی مثل برنج و مرغ را در رستوران های محلی و ارزان پوکت با قیمت 60 تا 80 بات پیدا کنید.

    قیمت مواد غذایی در پوکت تایلند چقدر است؟

    حالا فرض را بر این می گیریم که شما می خواهید مواد غذایی را از سوپرمارکت های پوکت خریداری کنید و خودتان برای خودتان غذا درست کنید. سوال این است که در این صورت هزینه خورد و خوراک برایتان چقدر تمام می شود؟ برای اینکه به جواب این سوال برسید، بهتر است که قیمت یک سری از مواد غذایی پر مصرف را به شما بگوییم تا خودتان با یک حساب سر انگشتی و با مقایسه قیمت ها، حدود هزینه خورد و خوراک در پوکت دستتان بیاید. قیمت 50 گرم نان لواش در پوکت حدود 5 بات، قیمت یک کیلوگرم برنج حدود 37 بات، قیمت یک کیلوگرم پیاز 37 بات، قیمت یک کیلوگرم گوشت حدود 310 بات و قیمت یک کیلوگرم سیب زمینی حدود 38 بات است.

    حالا با این اوصاف به نظر شما بهتر است که غذایتان را در پوکت خودتان درست کنید، در رستوران های توریستی نوش جان کنید یا به رستوران های محلی پوکت یا اغذیه فروشی های خیابانی پوکت بروید؟ انتخاب شما کدام است؟ راستی اگر به دنبال ارزانترین قیمت تور پوکت تایلند هستید، با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید که آفرهای ویژه ای برایتان داریم!


    درباره پوکت بیشتر بخوانید:

    مراکز خرید پوکت

    اماکن تفریحی پوکت

    جاهای دیدنی پوکت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW