021-88507190

بهترین سواحل بدروم ترکیه

گردشگری مهرپرواز 18 فروردین ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از تفریحات معروف در سفر به ترکیه، بازدید از بهترین سواحل بدروم است. در این مطلب سواحل شگفت‌انگیز بدروم را بهتر می‌شناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین سواحل بدروم دلیلی است که بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان به این شهر جذب می‌شوند. سواحل این شهر مکانی زیبا و بی‌نظیر برای گذراندن تعطیلاتی جذاب است. همین‌طور، آب‌های شفاف دریای اژه، بهترین مکان برای غواصی و بسیاری دیگر از فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز به شمار می‌روند. با این تفاسیر، اگر قصد سفر به بدروم را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چرا که قرار است لیست بهترین سواحل بدروم را در اختیارتان بگذاریم تا راهنمایی برای سفر لذت‌بخشتان باشد.

    ساحل ایلگین کاو؛ از بکرترین سواحل بدروم

    یکی از بکرترین سواحل بدروم، ساحل ایلگین واقع در روستای مازی است. برای رفتن به این ساحل خاص که مورد علاقه مردم محلی است و هنوز گردشگران زیادی آن را کشف نکرده‌اند، به ماشین نیاز دارید. پس از کمی رانندگی سخت که البته ارزشش را دارد، یک ساحل بکر دوست‌داشتنی پیدا خواهید کرد.

    در این ساحل فروشگاه یا رستورانی برای خرید غذا و نوشیدنی وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است هرچه که نیاز دارید را همراه خود ببرید. با رسیدن به ساحل ایلگین کاو، بدون مزاحمت یا هرگونه شلوغی، از زیبایی دریا و طبیعت اطراف آن لذت خواهید برد.

    آدرس:

    Mazıköy, mazı köyü 2km. mesafede, Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل آکیارلار

    آکیارلار در گوشه جنوب غربی شبه جزیره بدروم قرار دارد و اغلب از چشم گردشگران دور می‌ماند؛ بنابراین اگر می‌خواهید یک روز را دور از انبوه گردشگران در یکی از جاهای دیدنی بدروم سپری کنید، می‌توانید به این ساحل بروید. آب‌های زلال، شن‌های نرم و چشم‌انداز فوق‌العاده این ساحل که رو به جزیره کوش یونان است، همگی حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند.

    در آکیارلار امکان شنا، موج‌سواری و صندلی‌هایی برای استراحت وجود دارند. همچنین اگر گرسنه شدید، می‌توانید در رستوران این ساحل، انواع ماهی و غذاهای دریایی را امتحان کنید. ناگفته نماند که فاصله ساحل آکیارلار تا مرکز شهر بدروم، حدود 30 کیلومتر است.

    آدرس:

    Turgutreis, Atatürk Cd. No:141, 48960 Bodrum/Muğla, Türkiye

    آکیارلار از بهترین سواحل بدروم

    عکسی از ساحل آکیارلار

    ساحل کیسه بوکو؛ از زیباترین سواحل بدروم

    یکی دیگر از زیباترین سواحل بدروم ترکیه، ساحل کیسه بوکو است که در مازی قرار دارد. این ساحل هم بیشتر مورد توجه مردم محلی است و گردشگران زیادی از وجود آن اطلاع ندارند. در این ساحل بقایای تاریخی یک حمام و یک کلیسا وجود دارند و همین باعث شده تا تورهای قایق‌‌سواری در آن توقف کنند. 

    برای رسیدن به این ساحل، باید از بدروم به‌سمت روستای مازی رانندگی کنید که ممکن است قسمتی از مسیر کمی دشوار باشد؛ اما با رسیدن به مقصد، متوجه می‌شوید که ساحل زیبای کیسه بوکو ارزش طی‌کردن این مسیر را داشته است؛ به‌خصوص اگر در بهترین زمان سفر به بدروم به این شهر آمده باشید.

    آدرس:

    Gümüşlük, 1120. Sk., 48970 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل شتر

    ساحل شتر در خلیج کارگی در بدروم ترکیه واقع شده و یکی از معدود و بهترین سواحل بدروم است که امکان شتر‌سواری را برای گردشگران فراهم می‌کند. علاوه بر شترسواری، تفریحات دیگری مانند قایق‌سواری و جت اسکی در آب‌های شفاف هم در ساحل شتر وجود دارند. این ساحل همچنین یک اسکله چوبی دارد که گردشگران می‌توانند از طریق آن، در تورهای قایق‌سواری به مقصد جزیره سیاه، جزیره اوراک یا خلیج قرمز شرکت کنند.

    ساحل شتر نسبتا شلوغ است و تمام امکانات اولیه و همین‌طور رستوران و بستنی‌فروشی‌های زیادی را در خود جای داده است. برای رسیدن به ساحل، باید حدود 25 دقیقه از بدروم رانندگی کنید.

    آدرس:

    Ortakentyahşi, 48960 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل عمومی شهرداری؛ از بهترین سواحل بدروم

    ساحل عمومی شهرداری یکی از بهترین سواحل بدروم، واقع در مرکز شهر است و در میان گردشگران ترک محبوبیت زیادی دارد. در این ساحل امکاناتی مانند تخت‌های رایگان مخصوص آفتاب‌گرفتن، دوش و سرویس بهداشتی وجود دارند. ساحل همچنین مکان مناسبی برای شنا محسوب می‌شود و به همین دلیل، گاهی اوقات ممکن است شلوغ باشد.

    در ساحل عمومی شهرداری، یک کافه تریا سلف‌سرویس وجود دارد که انواع نوشیدنی، تنقلات و چای سرو می‌کند و بین ساکنان محلی بسیار محبوب است. برخی از بهترین هتل های بدروم در نزدیکی این ساحل واقع شده‌اند و دسترسی افراد را به این جاذبه دیدنی آسان می‌کنند.

    آدرس:

    Torba, Atatürk Cd. No:151, 48400 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل عمومی شهرداری از بهترین سواحل بدروم

    تصویری از ساحل عمومی شهرداری

    ساحل بیتز؛ امکانات کامل در سواحل بدروم

    اگر به‌دنبال ساحلی در بدروم هستید که امکانات کاملی را در اختیارتان بگذارد، ساحل بیتز انتخابی عالی است. رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، صندلی‌های آفتاب‌گیر، تفریحات ورزشی مانند چتربازی، قایق‌سواری و دیگر تفریحات ساحلی از امکانات این منطقه هستند. بیتز مکانی فوق‌العاده برای تعطیلاتی خانوادگی خواهد بود و ویژگی مثبت آن، تقسیم‌بندی خط ساحلی است، طوری که محیطی امن و کم‌عمق برای اعضای کوچک‌تر خانواده فراهم شده تا از شناکردن در دریا لذت ببرند.

    ساحل بیتز در حاشیه خلیج نعل اسبی‌شکل و در هشت کیلومتری غرب شهر بدروم قرار دارد و وسایل حمل‌ونقل عمومی زیادی به آن‌جا می‌روند که همین دسترسی به ساحل را بسیار آسان می‌کند.

    آدرس:

    between Gumbet (to the east) and the tiny bay of Aktur (to the west)

    ساحل کارگی

    بخش جنوبی بدروم دارای برخی از بهترین سواحل این شهر است که معمولا گردشگران زیادی از وجود آن‌ها اطلاع ندارند. کارگی یکی از همین سواحل و مکانی بسیار عالی برای ریلکس کردن و استراحت در سکوت و آرامش است.

    این ساحل شنی دوست‌داشتنی مشرف به ویلاهای سفید بدروم است و چند رستوران در اطراف آن هم وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها، ماهی‌های خوش‌طعمی را امتحان کنید.

    آدرس:

    İskele, 48900 Datça/Muğla, Türkiye

    ساحل هورما؛ زیبایی در سواحل بدروم

    از دیگر سواحل محبوب و دلربایی که در روستای مازی قرار دارد، ساحل هورما است. اگر قصد دارید زمانی را در آرامش سپری کنید، می‌توانید به ساحل هورما بروید. این منطقه از بهترین تفریحات بدروم در تابستان است و شما می‌توانید ضمن لذت بردن از آرامش ساحل، با زندگی جالب بومیان آن منطقه هم آشنا شوید.

    ناگفته نماند که در اطراف این ساحل، بازار و چندین هاستل سنگی وجود دارند و امکان اقامت در این منطقه را برایتان فراهم می‌کنند. فاصله ساحل هورما تا مرکز شهر بدروم، حدود 50 کیلومتر است.

    آدرس:

    Mazıköy, 48440 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل کومباغچه

    ساحل کومباغچه، از بهترین سواحل بدروم، واقع در مرکز شهر با چشم‌انداز قلعه بدروم، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و معمولا ساحلی پرجنب‌وجوش است. چیزی که واقعا این ساحل سنگ‌ریزه‌ای را از سایر سواحل متمایز می‌کند، منظره فوق‌العاده شهر و خط ساحلی است که شب‌ها، جلوه‌ای روشن و دیدنی دارد.

     برای تماشای غروب آفتاب و صرف یک شام رمانتیک می‌توانید رستوران‌های کنار ساحل را انتخاب کنید. این ساحل به‌دلیل نزدیکی به مرکز شهر، امکانات متنوعی را داراست که برخی از آن‌ها، رایگان هستند. 

    آدرس:

    Kumbahçe, Paşatarlası Sk. No:7, 48400 Bodrum, Muğla, Türkiye

    عکسی از ساحل کومباغچه

    ساحل گون ‌دوغان

    ساحل گون‌دوغان یکی از سواحل محبوب در منطقه موغلا بدروم است. این ساحل با آب‌های فیروزه‌ای زلال، مکانی دوست‌داشتنی برای همه افراد خواهد بود. در فصل تابستان، به‌دلیل آب‌وهوای خنک و مطبوع، ساحل گون‌دوغان معمولا شلوغ می‌شود.

    علاوه بر شناکردن و آفتاب‌گرفتن، تفریحات دیگری مانند غواصی، موج‌سواری و قایق‌سواری در این ساحل در دسترس‌اند. این ساحل به‌راحتی قابل دسترسی است؛ چرا که در نزدیکی جاده واقع شده و در فاصله 300 متری آن هم یک پارکینگ وجود دارد.

    آدرس:

    Gündoğan, Şht. Uğur Öztop Cd. No:25, 48965, 48965 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل تورگوت رئیس

    ساحل تورگوت رئیس که در حاشیه چند خلیج کوچک کشیده شده و مکانی ایده‌آل برای استراحت و تفریح، خصوصا در تعطیلات آخر هفته است. در نزدیکی این ساحل عمومی و رایگان، شنبه بازار برگزار می‌شود و شما می‌توانید صنایع دستی زیبا و مختلفی در آن خریداری کنید. 

    این ساحل امکاناتی مانند چتر و سایه‌بان، پارکینگ و چندین کافه و رستوران در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که با رفتن به ساحل تورگوت رئیس، می‌توانید به تماشای چشم‌انداز زیبای جزیره یونانی کوش بنشینید و از آرامش این منطقه لذت ببرید.

    آدرس:

    Turgutreis, Gazi Mustafa Kemal Blv. No:24, 48960 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل یالی کاواک؛ از سواحل سنگریزه ای بدروم

    ساحل عمومی یالی کاواک یک ساحل سنگریزه‌ای با آب‌های آبی شفاف در شبه جزیره کودور است که حدود 30 دقیقه با ماشین از مرکز شهر بدروم فاصله دارد. از ساحل، می‌توانید منظره‌ای از مسجد یالیکاواک و همین‌طور خلیج یالیکاواک را ببینید. قایق‌های تفریحی متعددی هم در اسکله لنگر انداخته‌ و منظره‌ای زیبا به وجود آورده‌اند. اگر هنگام خرید تور با این پرسش مواجه شوید که مارماریس بهتر است یا بدروم، پیشنهاد می‌کنیم به واسطه سواحل زیبای بدروم، این شهر را انتخاب کنید.

    فضای آرام ساحل یالی کاواک آن را به مکانی مناسب برای پیک‌نیک تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به ساحل برای یک پیک‌نیک لذت‌بخش، از بازار هفتگی یالی کاواک محصولات و خوراکی‌های تازه تهیه کنید. در ساحل، صندلی‌های مخصوص آفتاب‌گرفتن هم وجود دارند که استفاده از آن‌ها رایگان است.

    آدرس:

    Yalıkavak, 48990 Bodrum, Muğla, Türkiye

    ساحل تورک‌ بوکو؛ از لوکس ترین سواحل بدروم

    ساحل تورک‌بوکو یکی از لوکس‌ترین و بهترین سواحل بدروم و یک مقصد تفریحی تابستانی برای افراد ثروتمند و مشهور ترکیه است. در این ساحل تعدادی از بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها و کلوب‌های ساحلی بدروم وجود دارند که البته قیمت آن‌ها کمی بالاست.

    در ساحل چند صندلی مخصوص آفتاب‌گرفتن هم وجود دارد که برای کرایه‌کردن آن‌ها، باید خودتان را زود به ساحل برسانید؛ چرا که خیلی سریع پر می‌شوند. ساحل تورک‌بوکو حدود 20 کیلومتر از بدروم فاصله دارد و معمولا وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رفتن به آن‌جا در دسترس‌اند.

    آدرس:

    Göltürkbükü, No:42, Akdeniz Cd., 48400 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل تورک بوکو از لوکس ترین سواحل بدروم

    تصویری از ساحل تورک بوکو

    ساحل پک ‌سیمت

    پک‌سیمت ساحلی خارق‌العاده و تاحدودی ناشناخته در بدروم است که بدون شک، شما را غرق در لذت خواهد کرد. این ساحل شنی و دنج، با آب‌های زلال و آرامش‌بخش، بهترین مکان برای دور شدن از شلوغی شهر و داشتن روزی آرام و شاد است. در ساحل، تخت‌های چوبی همراه با سایه‌بان وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را کرایه و برای مدتی در این مکان زیبا، ریلکس کنید.

    آدرس:

    Peksimet Mahallesi Gümüşlük Cad. 15/1 Sok, 48960 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل مازی؛ از سواحل ایده آل بدروم

    دهکده اصیل و آرام مازی در امتداد دریای زیبای اژه، در شرق شهر بدروم واقع شده و مکانی ایده‌آل برای فرار از شلوغی شهر است. این دهکده به‌قدری دست‌نخورده است که می‌توانید مدت‌ها در سکوت و زیبایی آن غرق شوید. سه خلیج کوچک و بکر در امتداد خط ساحلی مازی قرار دارند که حتی با وجود سختی مسیر برای رسیدن به آن‌ها، به‌هیچ‌وجه پشیمان نخواهید شد.

    در ساحل مازی امکانات چندان زیادی وجود ندارد؛ بنابراین اگر قصد دارید به این ساحل دلنشین بروید، بهتر است هرآنچه که نیاز دارید را همراه داشته باشید و اوقات خوشی را در آن‌جا سپری کنید.

    آدرس:

    Mazıköy, 48440 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل اورتاکنت؛ از تمیزترین سواحل بدروم

    ساحل اورتاکنت یکی دیگر از بهترین سواحل بدروم، در حدود 12 کیلومتری مرکز بدروم و در انتهای شرقی منطقه اورتاکنت‌یاهشی قرار دارد. در این ساحل شما می‌توانید از انجام فعالیت‌های آبی مختلف، خصوصا موج‌سواری لذت ببرید. با وجود اینکه در اطراف ساحل اورتاکنت هتل‌ها و بوتیک هتل‌های مختلفی وجود دارند؛ اما در مقایسه با دیگر سواحل این منطقه، گردشگران کمتری به آن‌جا می‌روند و همین باعث تمیزماندن ساحل شده است.

    با رفتن به این ساحل شما می‌توانید سری هم به پارک آبی بدروم بزنید یا از دهکده فرهنگی و هنری دیبکلیهان دیدن کنید. برای رسیدن به ساحل اورتاکنت، تاکسی‌هایی وجود دارند که هر 10 تا 15 دقیقه یک‌بار، از بدروم به‌سمت اورتاکنت‌یاهشی حرکت می‌کنند.

    آدرس:

    Ortakent Plajı, Ortakentyahşi 48420 Bodrum, Muğla, Türkiye

    ساحل اسپات

    ساحل شنی، بکر و زیبای اسپات در یک منطقه خصوصی واقع شده است. در این ساحل امکاناتی مانند صندلی‌های آفتاب‌گیر، تاب و سکوهای چوبی وجود دارند. یکی از ویژگی‌های جالب این ساحل، وجود مدرسه قایق‌رانی است که می‌توانید در کلاس‌های آن شرکت کنید و نحوه قایق‌رانی را بیاموزید. هزینه ورودی ساحل اسپات حدود 80 لیر است که شامل غذا یا نوشیدنی و صندلی آفتاب‌گیر می‌شود.

    با قدم‌زدن در امتداد ساحل، می‌توانید ده‌ها مجسمه مرمری و جالب را ببینید که توسط هنرمندان معاصر ساخته شده‌اند. در این ساحل چشم‌نواز، اسکله‌ای وجود دارد که می‌توانید از روی آن، برای شنا به داخل دریا بپرید یا به تماشای ماهی‌ها در آب‌های زلال بنشینید.

    آدرس:

     Akyarlar, Tuzla Aspat Mevki No.1, 48960 Bodrum, Muğla, Türkiye

    تصویری از ساحل اسپات

    ساحل عمومی کودور

    یکی از دو ساحل عمومی منطقه یالی کاواک، ساحل کودور در قسمت شمالی شبه جزیره کودور است. این ساحل، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای رو به دریای اژه دارد که آن را به نقطه‌ای عالی برای تماشای غروب خورشید تبدیل می‌کند. با رفتن به این ساحل خوش‌منظر، می‌توانید مردم محلی را در حال استراحت یا کباب‌کردن ببینید.

    وزش باد و آب‌های متلاطم، ساحل عمومی کودور را به محلی ایده‌آل برای موج‌سواری تبدیل کرده است. اگر با تور بدروم به این ساحل رفتید، فراموش نکنید از غارهای صخره‌ای پانورموس) که سمت چپ ساحل قرار دارند، دیدن کنید.

    آدرس:

    Yalıkavak, 48990 Bodrum, Muğla, Türkiye

    ساحل گوموشلوک

    ساحل بندر گوموشلوک در دهکده‌ای ساحلی، در کنا بندر ماهی‌گیری و در نزدیکی ویرانه‌های شهر باستانی میندوس واقع شده است. با رفتن به این ساحل، می‌توانید در حالی که غروب خورشید را بر فراز دریای اژه تماشا می‌کنید، از شام خوشمزه دریایی در یکی از رستوران‌های ساحلی متعدد لذت ببرید. همچنین در نزدیکی ساحل چندین سرویس بهداشتی و مهمان‌سرای کوچک مقرون‌به‌صرفه وجود دارند که می‌توانید در صورت لزوم، در آن‌ها اقامت کنید.

    تماشای مناظر پانارومایی از خلیج و تپه‌های زیبا، پیاده‌روی در امتداد ساحل و غواصی در آب و تماشای بقایای شهر باستانی میندوس، از سرگرمی‌های ساحل گوموشلوک‌اند. اگر به گوموشلوک رفتید، فراموش نکنید که از جزیره خرگوش؛ جایی که خرگوش‌های وحشی در آن زندگی می‌کنند، دیدن کنید. ساحل بندر گوموشلوک 40 دقیقه با ماشین از مرکز شهر بدروم فاصله دارد.

    آدرس:

    Gümüşlük, 1120. Sk., 48970 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل گومبت؛ ماسه های طلایی در سواحل بدروم

    ساحل گومبت، از بهترین سواحل بدروم، به امتداد یک کیلومتر، دارای ماسه‌های طلایی زیبا، در مقابل آب‌هایی با عمق کم تا متوسط کشیده شده ​​و بین کسانی که به‌دنبال ترشح آدرنالین در بدروم هستند، بسیار محبوب است. جاذبه اصلی این ساحل، مجموعه‌ای از فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز، شامل غواصی، موج‌سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و پاراسلینگ است.

    ساحل گومبت یکی از بهترین نقاط غواصی بدروم محسوب می‌شود و سایت غواصی «بیگ ریف» درست در مقابل آن قرار دارد. با غواصی در آب‌های زلال این منطقه، می‌توانید با صخره‌های مرجانی بزرگ، خارپشت‌های دریایی، ستاره‌های دریایی و ماهی‌های رنگارنگ از نزدیک روبه‌رو شوید. اگر می‌خواهید در ساحل استراحت کنید، بسیاری از بارهای ساحلی تخت‌های آفتاب‌گیر رایگان، در صورت سفارش غذا یا نوشیدنی در اختیارتان می‌گذارند.

    آدرس:

    ümbet, Osman Nuri Bilgin Cd., 48400 Bodrum, Muğla, Türkiye

    ساحل گومبت از بهترین سواحل بدروم

    تصویری از ساحل گومبت بدروم

    ساحل کادیکالسی

    کادیکالسی ساحل شنی کوچک و زیبایی است و در حالی که، همسایه آن، تورگوت رئیس توسعه یافته و رشد کرده، این ساحل ساده و دست‌نخورده باقی مانده است. در ساحل، امکان ورزش‌های آبی جذابی مانند کایت‌سواری و موج‌سواری وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها بسیار لذت ببرید.

    در صورتی که خسته شدید، پیشنهاد می‌کنیم در رستوران‌های کوچک و دوست‌داشتنی ساحل، انواع غذاهای محلی و خوش‌طعم را امتحان کنید. همچنین می‌توانید به بازدید از مسجد زیبای نزدیک ساحل بروید.

     آدرس:

    Peksimet, 48960 Bodrum/Muğla, Türkiye

    ساحل فنر؛ موج سواری در سواحل بدروم

    با توجه به بادهای مناسب ساحل فنر، می‌توان گفت که ساحل فنر بهترین مکان برای تجربه موج‌‎سواری و دیگر ورزش‌های آبی است. اگر مبتدی هستید، بهتر است که صبح های زود به ساحل فنر بروید تا راحت تر بتوانید موج‌سواری کنید، چراکه بعد از ظهرها موج ها سنگین تر می شوند. ساحل فنر یکی از بهترین مکان‌های توریستی بدروم محسوب می‌شود. اگر فرصت نکردید از بهترین مراکز خرید بدروم خرید کنید یا حتی بعد از خرید، مقداری پول اضافه داشتید، حتما ساحل فنر بدروم را ببینید.

    ساحل کاراینسیر بدروم

    ساحل کاراینسیر در فاصله 5 دقیقه‌ای منطقه آکیارلار شهر بدروم واقع شده است. ساحل کاراینسیر یک ساحل زیبا با شن‌های تمیز ساحلی است. علاوه بر این، دو طرفش را تپه‌های زیبایی احاطه کرده‌اند. به همین دلیل ساحلی آرام به شمار می‌آید و برای شنا بسیار امن و عالی است. این ساحل اسکله‌های چوبی برای آفتاب گرفتن نیز دارد. همچنین می‌توانید روی آن‌ها بنشینید و پاهای خود را در آب قرار دهید و از آرامش فضای آن لذت ببرید.

    ساحل توربا؛ آرامش در سواحل بدروم

    روستای توربا در 5 کیلومتری شهر بدروم واقع شده است و یک ساحل زیبا، تمیز و آرام با درختان سرسبز کاج دارد. روستای توربا یک دهکده ماهیگیری است و برای توریست‌ها صندلی‌های ساحلی تعبیه کرده است تا بتوانند از آرامش ساحل استفاده کنند و ساعاتی را به استراحت در کنار آب بگذرانند.

    اگر تصمیم دارید تور ترکیه را خریداری کنید و مدتی را به گشت‌وگذار و تماشای این بدروم بپردازید، بازدید از ساحل توربا را از قلم نیندازید.

    ساحل توربا از زیباترین سواحل بدروم

    تصویری از ساحل توربا

    ساحل یاهسی؛ ساحل پنهان بدروم 

    تفکیک ساحل یاهسی و ساحل کناری آن یعنی اورتاکنت خیلی سخت است، اما برای پیدا کردن ساحل یاهسی، در نظر داشته باشید که این ساحل شلوغ‌تر است و در آن اسکله قایق وجود دارد. در ساحل یاهسی چند مغازه صنایع دستی و تعدادی رستوران و کافه جذاب واقع شده‌اند.

    جالب است که بدانید در کل شبه جزیره بدروم، ساحل یاهسی تمیزترین و کریستالی‌ترین آب را برای شنا دارد. پس حتما در طول سفرتان به بدروم سری به ساحل یاهسی بزنید و از شفافیت بی‌اندازه آب‌های آن لذت ببرید.

    بهترین سواحل بدروم؛ احساس آرامش در کنار تفریح

    در صورتی که عاشق دریا، قدم‌زدن در ساحل و شرکت در ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز هستید، بدروم بهشت شما خواهد بود. این شهر، سواحل زیبا و زیادی دارد که هر کدام از آن‌ها، امکان تجربه‌ای منحصربه‌فرد و آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. ما در این مطلب، سعی کردیم بهترین سواحل بدروم را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر ساحلی و دلنشین، لیستی کامل در اختیار داشته باشید. مثلا می‌توانید با خرید تور ترکیه نوروز 1403، تجربه‌ای بی‌نظیر را در سواحل زیبای این شهر بسازید. شما هم اگر تجربه‌ای از سفر به بدروم و سواحل آن دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    1. آیا سواحل بدروم مناسب برای تفریح خانوادگی هستند؟

    بله، سواحل بدروم با آب آبی و شفاف، سواحل ماسه‌ای زیبا و امکانات تفریحی متنوعی که شامل ورزش‌های آبی، پاراگلایدینگ و کایاکینگ می‌شود برای تفریح خانوادگی بسیار مناسب هستند. همچنین در نزدیکی سواحل بدروم امکاناتی مانند رستوران‌، فروشگاه‌ و پارک‌های سرگرمی برای خانواده‌ها فراهم شده است.

    2. آیا امکان انجام فعالیت‌های غیرآبی در سواحل بدروم وجود دارد؟

    بله، علاوه بر فعالیت‌های آبی، سواحل بدروم امکانات و فعالیت‌های غیرآبی نیز ارائه می‌دهند. این شامل گشت و گذار در بازارهای محلی، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مانند قلعه‌ها و موزه‌ها، شرکت در تورهای جنگلی و مسیرهای پیاده‌روی در طبیعت زیبای اطراف شهر می‌شود. این فعالیت‌ها باعث می‌شود تا سفر به بدروم برای تمامی افرادی که علاقه‌مند به تفریحات خارج از آب هستند، جذاب باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW