021-88507190

بهترین هتل های استانبول

گردشگری مهرپرواز 16 بهمن ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از کلیدی‌ترین مواردی که قبل از سفر به استانبول ترکیه باید به آن فکر کنید، رزرو اقامتگاه است. این مقاله بهترین هتل های استانبول را به شما معرفی می‌کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اقامت در بهترین هتل های استانبول هنگام سفر به این شهر آبی و زیبا، همان چیزی است که لذت سفر شما را چندین برابر می‌کند. ترکیب تاریخ و مدرنیته، وجود جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متنوع، مراکز خرید لوکس و بسیاری زیبایی‌های دیگر، همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا استانبول را به مقصدی رویایی برای سفر تبدیل کنند. بنابراین شناخت بهترین هتل‌های این شهر بسیار مهم است؛ چرا که یک هتل خوب، می‌تواند کیفیت سفر شما را زیرورو کند. از همین رو، ما قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین هتل های استانبول بپردازیم تا هنگام سفر به این شهر دوست‌داشتنی، انتخاب محل اقامت مناسب برایتان راحت باشد.

    بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

    بدون شک هتل‌های 5 ستاره از نظر امکانات و خدمات، در بهترین سطح قرار دارند و نیازهای مسافران را از همه لحاظ، برآورده می‌کنند. ما در ادامه، نام تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول را در اختیار شما می‌گذاریم تا با انتخاب این هتل‌ها، اقامتی رویایی را تجربه کنید.

    اکگان استانبول؛ از لوکس ترین هتل های استانبول

    یکی از بهترین هتل های استانبول در منطقه توپکاپی، با 5 ستاره و امتیاز عالی 9، هتل اگکان است که خدماتی عالی برای رفاه مسافران ارائه می‌کند. این هتل امکانات زیر را ارائه می‌دهد:

    • استخر روباز با تراس و صندلی آفتابگیر
    • مرکز تناسب اندام
    • مرکز آبگرم و سلامتی
    • حمام ترکی
    • استخر کودکان
    • صندلی ماساژ
    • انواع ماساژ
    • خدمات آرایشی
    • مانیکور و پدیکور
    • سونا
    • داروخانه
    • خدمات خشکشویی
    • پارکینگ خصوصی رایگان
    • خدمات اسکراب بدن

     اتاق‌های هتل، همه فول امکانات و دارای یک قسمت نشیمن هستند. یک رستوران آلاکارته با تراس آفتابگیر هم در هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای محلی ترکی را سرو می‌کند. در لابی هتل هم می‌توانید به انواع تنقلات، نوشیدنی‌ها و همچنین استارباکس دسترسی داشته باشید.

    موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید از مکان‌هایی مانند ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و پارک گلخانه استانبول دیدن کنید. همچنین فرودگاه استانبول در 51 کیلومتری هتل است که با پرداخت هزینه اضافی، می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید.

    اکگان استانبول از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

    تصویر هتل اکگان استانبول

    هتل آدرس؛ از هتل های مجهز استانبول

    هتل آدرس از بهترین هتل های استانبول با 5 ستاره، امتیاز فوق‌العاده 9.2 و محیطی بسیار دلنشین و زیباست. این هتل دوست‌داشتنی، امکاناتی مانند موارد پایین را شامل می‌شود.

    • رستوران
    • مرکز تناسب اندام
    • بار
    • حمام ترکی
    • پذیرش 24 ساعته
    • ترانسفر فرودگاهی
    • اینترنت رایگان
    • سونا
    • مرکز تجاری
    • استخر کودکان
    • خدمات فیشیال و انواع ماساژ

    اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، چای‌ساز، مینی بار، صندوق امانات و تلویزیون و برخی اتاق‌ها هم دارای منظره شهر و مجهز به دستگاه قهوه‌ساز‌ هستند. مهمانان هتل آدرس استانبول می‌توانند هر روز، از صبحانه قاره‌ای یا à la carte در هتل لذت ببرند. ناگفته نماند که نزدیکترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی سابینا گوکچن استانبول با 30 کیلومتر فاصله است و اقامتگاه در مکنظقه اوسکودار واقع شده است.

    هتل پوینت تکسیم استانبول

    هتل پوینت تکسیم از بهترین هتل های استانبول 5 ستاره، دارای امتیاز بسیار خوب 8.5 که فقط 500 متر از میدان تکسیم فاصله دارد، در محله بی‌اغلو قرار گرفته و امکانات و خدماتی عالی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان، دیزاین شیک، تلویزیون HD و پنجره‌های دوجداره برای یک اقامت آرامش‌بخش‌اند.

    رستوران این هتل در طبقه بالا، با چشم‌اندازی زیبا، برای صبحانه، ناهار و شام باز است. همچنین یک رستوران اصیل ژاپنی و دو کافه بار هم در هتل وجود دارند. هتل پوینت تکسیم امکاناتی همچون:

    • اسپا
    • استخر سرپوشیده
    • سونا
    • حمام ترکی
    • انواع ماساژ و درمان‌های زیبایی
    • استخر کودکان با هزینه اضافی

     را شامل می‌شود. گزینه‌های خرید و حمل‌ونقل عمومی به‌راحتی در اطراف هتل در دسترس هستند.

    منطقه نیسانتاسی با فروشگاه‌ها و کافه‌های زیبا 2.5 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه استانبول در 48.7 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی در محل و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی هم است.

    هتل پوینت تکسیم استانبول

    عکسی از هتل پوینت تکسیم استانبول

    هیلتون بسفروس استانبول؛ از لوکس ترین هتل های منطقه شیشیلی

    هتل هیلتون بسفروس را می‌توان جزو بهترین هتل های استانبول با 5 ستاره و امتیاز بسیار خوب 8.4 دانست. این هتل مشرف به تنگه بسفروس و دارای مناظر خیره‌کننده‌ای است و تنها 10 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد. از هتل تا ایستگاه متروی تکسیم 5 دقیقه پیاده و تا ایستگاه مترو عثمان‌بی 13 دقیقه پیاده فاصله است.

    این هتل زیبا دارای یک استخر روباز و سرپوشیده، باغ‌های سبز زیبا، حمام ترکی سنتی و 6 رستوران و بار است. سایر امکانات آن شامل زمین بازی برای کودکان، استخر کودکان، سالن بدنسازی، کلاس‌های یوگا، خدمات اسکراب بدن، خدمات زیبایی، آرایشگاه و خدمات مانیکور و پدیکور می‌شود. در رستوران‌های هتل هم با دکوراسیون شیک و ویوی دل‌انگیز، می‌توانید انواع غذاهای مختلف را تست کنید.

    اتاق‌های هتل هیلتون بسفروس کاملا روشن، دارای بالکنی مشرف به باغ، دکوراسیون سنتی و حمام مرمری هستند. در اتاق‌ها صبحانه، نوشیدنی و تنقلات رایگان سرو خواهد شد. لازم به ذکر است که این هتل تنها 10 دقیقه پیاده تا مرکز خرید نیشانتاشی، فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های دلنشین فاصله دارد.

    بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

    در استانبول هتل‌های 4 ستاره فوق‌العاده‌ای برای اقامت آرامش‌بخش مسافران وجود دارند که نیاز شما را در طول سفر و اقامت‌تان کاملا برطرف می‌کنند. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های استانبول با 4 ستاره را به شما معرفی می‌کنیم.

    هتل گلیم کالکشن

    هتل گلیم کالکشن با امتیاز 9.2، در مرکز استانبول و محله شیشیلی واقع شده است و دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، کمد، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله است. همچنین برخی اتاق‌ها دارای بالکن با ویوی باغ هستند. برخی امکاناتی که هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، عبارتند از: 

    • پارکینگ خصوصی رایگان
    • مرکز تناسب اندام
    • سونا
    • بار
    • اسپا
    • انواع ماساژ
    • تراس
    • حمام و اتاق بخار

    همچنین صبحانه در این هتل، هر روز به‌صورت بوفه سرو می‌شود.

    لازم به ذکر است که در هتل گلیم کالکشن، کارکنان میز پذیرش 24 ساعته با زبان انگلیسی، روسی و ترکی آماده کمک به مسافران هستند. موقعیت مکانی عالی این هتل باعث شده تا به مکان‌هایی مانند مرکز کنگره، ایستگاه مترو تکسیم و میدان تکسیم استانبول نزدیک باشد.

    نزدیکترین فرودگاه به هتل هم فرودگاه استانبول در فاصله 34 کیلومتری آن است و خدمات ترانسفر فرودگاهی هم در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

    هتل گلیم کالکشن از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

    عکسی از هتل گلیم کالکشن

    هتل فاکس؛ از ایرانی ترین هتل های استانبول

    یکی از هتل های 4 ستاره استانبول در شیشلی با امتیاز عالی 9، هتل فاکس است که امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، خدمات اتاق، انواع ماساژ، سرو صبحانه در اتاق، خدمات لباسشویی و خشکشویی (با پرداخت هزینه اضافه) در اختیار مهمانان می‌گذارد. اتاق‌های هتل دارای لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و برخی اتاق‌ها هم دارای بالکن‌اند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در این هتل، صحبت‌کردن کارکنان به زبان فارسی است که اقامت را برای ایرانیان راحت‌تر می‌کند.

    بد نیست بدانید که هتل فاکس، در 1 کیلومتری ایستگاه متروی تکسیم، 1.1 کیلومتری از میدان تکسیم و 1.7 کیلومتری برج ساعت دولما باغچه واقع شده است. همچنین خیابان زیبای استقلال 1.3 کیلومتر و کاخ دولما باغچه 2.2 کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه استانبول است که در 36 کیلومتری هتل قرار دارد و از طریق خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل می‌توانید به آن‌جا بروید.

    هتل گریت فورچون؛ از معروفترین هتل های استانبول

    هتل گریت فورچون منطقه فتیح با امتیاز فوق‌العاده 8.8 را می‌توان بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران در لیست هتل‌های عالی دانست. در این هتل، مسافران به امکاناتی مانند مرکز آبگرم، اینترنت رایگان، پذیرش 24ساعته، سونا، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، خدمات آرایشی، انواع ماساژ، اسپا و اتاق بخار دسترسی دارند. 

    تمام اتاق‌های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، تلفن، کتری برقی، تهویه مطبوع، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و مینی بار هستند. از لحاظ موقعیت مکانی، آب انبار باسیلیکا در 500 متری، مسجد آبی در 550 متری و ایاصوفیه در 600 متری هتل قرار گرفته‌اند. همین‌طور، فرودگاه استانبول 52 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

    این هتل به پارک آبی آکوا مارینا هم نزدیک است که اگر بهترین پارک آبی استانبول نباشید، قطعا یکی از بهترین‌هاست.

    هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

    هتل 4 ستاره سنترال پالاس تکسیم، با امتیاز خوب 7.3، یکی از مناسب ترین هتل های استانبول برای کسانی است که در محله بی‌اغلو به‌دنبال اقامتی راحت و با امکانات، با قیمت نسبتا خوب هستند. این هتل در کمتر از 100متری میدان تکسیم، قلب تپنده استانبول و در نزدیکی فروشگاه‌های استقلال کادسی قرار دارد. همچنین تا منطقه خرید معروف نیشانتاشی 1.8 کیلومتر فاصله دارد.

    اتاق‌های باکیفیت این هتل، با تلفیق دکوراسیون عثمانی و لوازم مدرن، شامل یک قسمت نشیمن بزرگ و حمام لوکس، دارای تهویه مطبوع و امکانات کامل برای راحتی مهمانان طراحی شده‌اند. در رستوران هتل سنترال پالاس، انواع غذاهای لذیذ با استفاده از مواد سالم سرو می‌شوند. مهمانان همچنین می‌توانند در باشگاه مجهز هتل ورزش کنند و از اسپا، سونا و حمام تزئین‌شده با نقوش سنتی ترکی لذت ببرند. لازم به ذکر است که در این هتل اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

    هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

    عکسی از هتل سنترال پالاس تکسیم 

    هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

    این هتل 4 ستاره یکی از هتل هاي استانبول در محله بی‌اغلو با امتیاز بسیار خوب 8.5 است. هتل تایتانیک سیتی تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد و اتاق‌های امروزی آن با دکوراسیون مدرن و کف چوبی، شامل تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار همراه با میوه رایگان، صندوق امانات و اینترنت رایگان می‌شوند. این هتل همچنین دارای اسپا با حمام رایگان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و همچنین ماساژدرمانی با پرداخت هزینه اضافی است.

    در هتل تایتانیک سیتی صبحانه بسیار باکیفیت، در انواع مختلف از جمله سالاد، تخم مرغ، مجموعه‌ای از پنیرها، ژامبون و میوه‌های تازه ارائه می‌شود. در رستوران الستا هتل هم انواع غذاهای بین‌المللی برای مهمانان سرو می‌شود. این هتل در طبقه همکف دارای یک بار دل‌پذیر و همچنین یک کافه با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های خوش‌طعم و گرم است.

    لازم به ذکر است که هتل تایتانیک سیتی در فاصله 600 متری از فروشگاه‌های خیابان استقلال، 800 متری مرکز کنگره استانبول و 49 کیلومتری فرودگاه استانبول واقع شده است.

    بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

    اگر هنگام سفر به استانبول، قصد دارید در هتلی مقرون‌به‌صرفه‌تر اقامت داشته باشید و در عین حال امکانات مورد نیازتان هم در دسترس‌تان باشد، هتل‌های 3 ستاره انتخاب مناسبی هستند. در ادامه ما تعدادی از بهترین هتل‌های 3 ستاره استانبول را به شما معرفی می‌کنیم.

    هتل بسفر

    از ارزان ترین هتل های استانبول در منطقه فتیح می‌توان هتل 3 ستاره بسفر، دارای امتیاز بسیار خوب 8.2، در 1.5 کیلومتری مسجد سلیمانیه، با چشم‌اندازی از شهر را نام برد. این هتل دارای فضای نگهداری چمدان، پذیرش 24ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات دربان و اینترنت رایگان در سراسر ملک است. همچنین در هتل، صبحانه بوفه یا صبحانه قاره‌ای، انگلیسی و ایرلندی هم برای مهمانان سرو می‌شود.

    تمام اتاق‌های هتل دارای دکوراسیون شیک و مدرن و مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و ملحفه و حوله هستند. بد نیست بدانید که بازار ادویه 3.1 کیلومتر و مسجد آبی 4 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

    هتل ویلا زوریخ؛ از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

    هتل ویلا زوریخ با امتیاز عالی 9.2 از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در منطقه است، تنها 500 متر از میدان پرجنب‌وجوش تکسیم استانبول فاصله دارد و مناظر وسیعی از تنگه بسفر از تراس پشت‌بام آن قابل دیدن‌اند. رستوران دلباز سور فیش در این هتل، انواع غذاهای مخصوص با ماهی را سرو می‌کند.

    همچنین صبحانه‌ای لذیذ به‌صورت بوفه، در تراس دوست‌داشتنی هتل، روی پشت‌بام سرو می‌شود. یک بار هم در لابی با تزئینات مربوط به دهه 1960 و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی زیبا برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. اتاق‌های این هتل، همه کاملا شیک و زیبا و با امکانات کامل هستند.

    هتل ویلا زوریخ در منطقه بی‌اوغلو، تا موزه هنرهای مدرن استانبول و فروشگاه‌ها و رستوران‌های خیابان استقلال 10 دقیقه پیاده‌روی دارد. فرودگاه استانبول هم در 52 کیلومتری هتل واقع شده است.

    هتل ویلا زوریخ استانبول

    هتل پراپولیس

    هتل 3 ستاره پراپولیس با امتیاز بسیار خوب 8.1، در فاصله 700 متری از مسجد آبی و در محله فتیح قرار گرفته است. اینترنت رایگان، فضای نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، صرافی، صبحانه و امکانات برای مهمانان معلول از امکانات این هتل هستند. هر اتاق در هتل پراپولیس، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، لوازم آرایش رایگان، سشوار، دستگاه قهوه‌ساز، ملحفه و حوله و برخی اتاق‌ها هم دارای بالکن با ویوی دریا هستند.

    نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل عبارتند از: ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و ستون کنستانتین. اگر استانبول کارت داشته باشید، بدون ذره‌ای هزینه اضافی می‌توانید از تمام این جاذبه‌ها دیدن کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی به این هتل فرودگاه سابینا گوکچن استانبول است که در 39 کیلومتری هتل پراپولیس قرار دارد و این هتل همچنین، خدمات شاتل فرودگاهی را برای مسافران فراهم می‌کند.

    بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم

    میدان تکسیم در قلب استانبول واقع شده است و از همین رو، خیلی‌ها می‌خواهند برای دسترسی راحت به دیدنی‌ها و مراکز خرید استانبول، در هتل‌های تکسیم اقامت کنند. بنابراین ما در ادامه تعدادی از بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم را، از ارزان به گران، به شما معرفی می‌کنیم.

    هتل کوئنتو تکسیم استانبول

    هتل کوئنتو در محله بی‌اغلو یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول در میدان تقسیم است که با هدف راحت‌ترکردن سفر شما، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و مجهز به مینی بار، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و حمام و سشوار ارائه می‌دهد. در این هتل شما به پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، انبار چمدان، خشکشویی، اتوکشی و کانتر تبدیل ارز هم دسترسی دارید.

    صبحانه در هتل کوئنتو تکسیم، به‌صورت روزانه و حتی در اتاق هم سرو می‌شود و یک رستوران هم در خود هتل وجود دارد. علاوه بر وجود تعداد متنوعی کافه در اطراف هتل، مکان‌های دیدنی مانند برج گالاتا، میدان تکسیم و خیابان سرزنده استقلال هم به هتل بسیار نزدیک‌اند. حتی اگر دل‌تان غذای ایرانی خواست، چند رستوران ایرانی در استانبول وجود دارند که برخی‌شان نزدیک میدان تکسیم واقع شده‌اند.

    هتل تکسیم تاون استانبول؛ از ارزانترین هتل های استانبول

    اگر به‌دنبال یکی از ارزانترین هتل های استانبول هستید، هتل 4 ستاره تکسیم تاون انتخاب خوبی است. این هتل تنها 100 متر از خیابان استقلال و ایستگاه مترو میدان تکسیم فاصله دارد. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاوصندوق، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون، ماهواره، حمام و سشوار است. علاوه بر پذیرش 24 ساعته، خشکشویی و خدمات کرایه ماشین، اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس شما قرار دارد.

    در کافه تیتی هتل شما می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را هنگام ناهار و شام امتحان کنید یا حتی برای غذا خوردن به رستوران بوراک استانبول که فاصله چندانی از این هتل ندارد، بروید. همچنین در هتل تکسیم تاون، یک اتاق کار مجهز به کامپیوتر، اینترنت و دستگاه کپی هم وجود دارد که در صورت لزوم می‌توانید از آن استفاده کنید. 

    به‌طور کلی، هتل تکسیم تاون در منطقه بی‌اغلو، 2 کیلومتری برج گالاتا و 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است و سرویس ترانسفر فرودگاهی خصوصی در صورت درخواست، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این هتل توانسته است امتیاز 6.8 را کسب کند.

    هتل تکسیم تاون استانبول

    عکسی از هتل تکسیم تاون استانبول 

    هتل فرونیا استانبول؛ هتل 4 ستاره میدان تکسیم

    هتل فرونیا یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میدان تکسیم با امتیاز خوب 7.2 است که در منطقه بی‌اغلو قرار دارد. این هتل پیاده تنها 5 دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارد و دارای اتاق‌های مدرن با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، ماهواره، مینی بار، حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم آرایشی رایگان و سرویس 24 ساعته است. هتل فرونیا همچنین دارای یک فضای داخلی شیک، پذیرش 24 ساعته، رستوران الا کارته و بار روی پشت‌بام است.

    با اقامت در این هتل، شما می‌توانید روز خود را با صبحانه بوفه باز در هتل شروع کرده و در رستوران هتل هم انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را تست کنید. بد نیست بدانید که ایستگاه مترو تکسیم تنها 500 متر با هتل فاصله دارد و اگر اپلیکیشن مترو استانبول را داشته باشید، می‌توانید از این وسیله برای بازدید از مراکز گردشگری شهر استفاده کنید. همچنین خیابان استقلال در 600 متری هتل و فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

    هتل دورا استانبول

    هتل 4 ستاره دورا با امتیاز 6.5، یکی از هتل های ارزان میدان تکسیم و در گروه مناسب‌ترین هتل‌ها، از نظر قیمت هتل های 4 ستاره استانبول در میدان تقسیم قرار دارد. این هتل واقع در مرکز استانبول و منطقهع شیشیلی، تنها 10 دقیقه پیاده تا میدان پرجنب‌وجوش تقسیم استانبول فاصله دارد. اتاق‌های هتل با ویوی شهر و دارای تهویه مطبوع، ماهواره، چای‌ساز، قهوه‌ساز و جعبه‌ای ایمن برای نگهداری لپ‌تاپ‌اند. در سراسر هتل هم اینترنت رایگان در اختیار شما قرار دارد.

    در هتل دورا، صبحانه به‌صورت روزانه و به ‌سبک بوفه سرو می‌شود و همچنین رستوران آلاکارته، انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای شما فراهم می‌کند. در بار لابی هتل هم انواع نوشیدنی همراه با موسیقی زنده ارائه می‌شود. مهمانان هتل می‌توانند از پذیرش 24 ساعته و همین‌طور خدمات ترانسفر فرودگاهی، با هزینه اضافی بهره ببرند. در طول روز هم یک شاتل رایگان برای رفتن به میدان تقسیم وجود دارد.

    هتل آوانتگارد تکسیم استانبول؛ از بهترین هتل های بی اغلو

    هتل 4 ستاره آوانتگارد با امتیاز 7.6، از دیگر هتل های استانبول تکسیم است که امکانات خوبی برای یک اقامت دلنشین در اختیار مهمانان می‌گذارد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، گاوصندوق لپ‌تاپ، مینی بار، چای، قهوه و اینترنت رایگان‌اند. از برخی امکانات هتل هم می‌توان به پذیرش 24 ساعته، اسپا، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، ماساژدرمانی و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

     در هتل آوانتگارد تکسیم، بوفه صبحانه و ناهار و شام، شامل غذاهای محلی و بین‌المللی در دسترس‌ است. از آنجایی که این هتل در یک مکان مرکزی واقع شده است، مغازه‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف آن وجود دارند که همین باعث لذت بیشتر سفر و اقامت مسافران خواهد شد.

    هتل نووا پلازا کریستال استانبول

    هتل نوا پلازا کریستال در بی‌اغلو یکی از بهترین هتل های استانبول در تکسیم با 4 ستاره و امتیاز عالی 8.8 است. از امکانات هتل می‌توان به صبحانه عالی در اتاق، استخر سرپوشیده، سونا، صندلی ماساژ، سالن بدنسازی و انواع ماساژ اشاره کرد. اتاق‌های هتل بزرگ و بسیار شیک با دکوراسیون مدرن هستند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، چای‌ساز، قهوه‌ساز و اینترنت رایگان‌اند.

    این هتل در 100 متری ایستگاه ترانسفر فرودگاه، 1.5 کیلومتری منطقه خرید نیشانتاشی و 3 کیلومتری مرکز خرید معروف سواهیر قرار دارد که از طریق مترو می‌توان به آن دسترسی داشت. ایستگاه مترو هم با هتل، حدود 200 متر فاصله دارد. بوتیک‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و بارهای زیادی در اطراف هتل وجود دارند که می‌توانید برای خرید و تست طعم‌ غذاهای لذیذ ترکی به آن‌جا بروید.

    هتل نووا پلازا کریستال از بهترین هتل های استانبول در تکسیم

    تصویری از هتل نووا پلازا کریستال استانبول  

    هتل گلدن ایج استانبول

    هتل 4 ستاره گلدن ایج از هتل های استانبول در میدان تکسیم با امتیاز خوب 7.5 است. این هتل در منطقه بی‌اغلو تنها 300 متر از میدان تکسیم و 1 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو فاصله دارد. اتاق‌های هتل گلدن ایج استانبول با رنگ‌های گرم تزئین شده و شامل مبلمانی شیک، یک تلویزیون صفحه‌تخت، حمام خصوصی و یک قسمت نشیمن با صندلی راحتی می‌شوند. برخی امکانات هتل هم این موارد را شامل می‌شود:

    • استخر روباز
    • حمام ترکی
    • اتاق ماساژ
    • اتاق بخار
    • اینترنت رایگان
    • سونا

    رستوران Le Coq هتل هر روز، صبحانه‌ای عالی به‌صورت بوفه سرو می‌کند و یک منوی آلاکارته برای ناهار و شام هم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. بار نوستالژیا در لابی انواع نوشیدنی‌های گرم و غذاهای سبک را سرو می‌کند و همچنین در کنار استخر، از مهمانان با کوکی‌های مخصوص و چای پذیرایی می‌شود.

    لازم است بدانید که خیابان استقلال، کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های شلوغ در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند، فرودگاه استانبول 43 کیلومتر و پارک آبی دلفین استانبول با هتل فاصله دارد.

    هتل چر استانبول

    هتل چر یکی از هتل های استانبول 5 ستاره با امتیاز 7.7، واقع در میدان تکسیم و محله بی‌اغلو است که امکانات بسیار خوبی را برای یک اقامت راحت فراهم می‌کند. این هتل امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ، رستوران، پذیرش 24ساعته، اینترنت رایگان، مرکز آبگرم، استخر سرپوشیده، سونا، بار، استخر کودکان، آرایشگاه و مرکز تجاری را در اختیار مهمانان می‌گذارد.

    اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری، دوش، لوازم آرایش رایگان، ملحفه و حوله هستند. هر روز صبح در رستوران هتل، صبحانه الاکارته یا قاره‌ای در دسترس است.

    هتل چر 1.2 کیلومتر تا خیابان استقلال فاصله دارد و مکان‌هایی مانند مرکز کنگره استانبول، برج گالاتا و ایستگاه مترو تکسیم در نزدیکی هتل واقع شده‌اند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که 35 کیلومتر با هتل چر فاصله دارد.

    هتل چر از  هتل های استانبول 5 ستاره

    عکسی از هتل چر استانبول

    هتل الیت ورد استانبول؛ از برترین هتل های نزدیک تکسیم

    این هتل 5 ستاره با امتیاز 8، یکی از بهترين هتل هاي استانبول در حدود 50 متری میدان تکسیم و محله بی‌اغلو است. اتا‌ق‌هایی با جکوزی خصوصی و اینترنت رایگان، حمام‌های لوکس با سنگ مرمر، فرش‌های زیبا و تلویزیون صفحه‌تخت برای اقامتی بی‌نقص در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

    هتل دارای 2 رستوران، یک کافه و یک بار است و در رستوران الیت انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. اگر هم به‌دنبال غذاهای سالم هستید، سراغ فیت بار هتل بروید، جایی که می‌توانید غذاهای سبک، آبمیوه‌های تازه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا را امتحان کنید. امکانات مختلفی در هتل الیت ورلد شامل استخر سرپوشیده موزاییکی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی مرمر، اسپا با خدمات کامل، خدمات آرایشی و فیشیال نیز موجود است.

    هتل الیت ورلد استانبول در فاصله کوتاهی از خیابان منحصربه‌فرد استقلال قرار دارد. فرودگاه آتاتورک 23.6 کیلومتر و فرودگاه استانبول 49 کیلومتر با هتل فاصله دارند. همچنین، ایستگاه مترو تکسیم، در فاصله 400 متری هتل، دسترسی آسان را به سایر نقاط شهر فراهم می‌کند.

    هتل سی وی کی پارک بسفوروس؛ از بهترین هتل های عامه پسند استانبول

    یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم هتل 5 ستاره سی وی کی پارک بسفروس، دارای امتیاز فوق‌العاده 9، که در قلب شهر و منطقه بی‌اغلو واقع شده است و تنها 150 متر از میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل با فضای داخلی شیک، دارای یک استخر، مرکز اسپا، سالن تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار، سالن زیبایی، خدمات اسکراب بدن، امکانات ماساژ و... است.

    اتاق‌های مجلل این هتل شامل تلویزیون LCD، اینترنت رایگان، کتری برقی، قهوه‌ساز، فر و تستر هستند. سوئیت‌های هتل هم در یک اقامتگاه مجلل در مجاورت ساختمان اصلی واقع شده‌اند و دارای آشپزخانه مجزا، ناهارخوری خصوصی و قسمت نشیمن با دکوراسیونی به سبک معاصر می‌شوند. 

    سه رستوران مختلف در هتل وجود دارند که انواع غذاهای دریایی، سوشی، کباب و غذاهای گوشتی با نوشیدنی‌های خوش‌طعم را سرو می‌کنند. بد نیست بدانید که خیابان استقلال تنها 400 متر با هتل فاصله دارد و در نزدیکی هتل انواع رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، فروشگاه‌ها و گالری‌های هنری متعدد یافت می‌شود.

    هتل اینتر کانتیننتال

    اگر به‌دنبال لوکس ترین هتل های استانبول هستید، هتل 5 ستاره اینتر کانتیننتال با امتیاز بسیار خوب 8.5 در بی‌اغلو تکسیم انتخاب مناسبی است. این هتل مجلل استانبول واقع در قلب شهر، فقط 15 دقیقه پیاده تا منطقه معروف نیشانتاشی فاصله دارد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع و فول امکانات‌اند و بسیاری از اتاق‌ها هم چشم‌اندازی زیبا از بسفروس و میدان تکسیم دارند.

    امکاناتی که در هتل برای مسافران فراهم شده، عبارتند از:

    • اتاق‌های ماساژ
    • مرکز تناسب اندام
    • استخر روباز
    • انواع درمان‌های صورت و بدن
    • حمام ترکی
    • اتاق بخار
    • سونا
    • چترهای مخصوص آفتاب‌گرفتن

    در رستوران هتل هم انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی همراه با موسیقی زنده ترکی سرو می‌شوند. در رستوران و بار هتل هم می‌توانید از تست شیرینی‌ها و شکلات‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های خوش‌طعم لذت ببرید.

    این هتل در محله بی‌اغلو، چند قدمی میدان تکسیم و خیابان زنده استقلال، فروشگاه‌ها و رستوران‌های شیک است. همچنین فرودگاه استانبول 50 کیلومتر و ایستگاه مترو تکسیم 50 متر تا هتل فاصله دارند.

    هتل اینتر کانتیننتال از لوکس ترین هتل های استانبول

    عکسی از هتل اینتر کانتیننتال

    هتل بارسلو استانبول؛ هتل لاکچری میدان تکسیم

    اگر قیمت هتل های استانبول برایتان مطرح نیست و به‌دنبال اقامتی بی‌نقص و عالی در منطقه بی‌اغلو هستید، هتل بارسلو دقیقا مخصوص شماست. این هتل 5 ستاره با امتیاز عالی 8.7، در 500 متری میدان زیبای تکسیم قرار دارد. این هتل دارای مرکز آبگرم 1500 مترمربعی با سونا واقع در طبقه یازدهم، حمام ترکی و سالن بدنسازی است. اینترنت رایگان نیز در همه‌جای هتل در دسترس است.

    اتاق‌های هتل بارسلو استانبول به سبک معاصر توسط یک طراح مشهور تزئین شده‌اند، تمام اتاق‌ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت، میز کار، حمام‌های مرمرین مجلل و یک پایه آیپاد هستند. برخی اتاق‌ها حوضخانه‌ای به سبک حمام هم دارند. سایر امکانات هتل شامل کلاس‌های بدنسازی با مربی شخصی، صندلی‌های ماساژ، سونا، اسپا و اتاق بخار است. بار و صبحانه هم در هتل برای مهمانان موجود است. در پشت‌بام هتل تراس آفتاب‌گیر و جکوزی با مناظر دیدنی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

    قابل ذکر است که منطقه خرید لوکس نیشانتاشی 1.7 کیلومتر و فرودگاه استانبول 50 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

    انتخاب شما از میان بهترین هتل های استانبول چیست؟

    استانبول یکی از مقاصد قابل توجه و محبوب در لیست گردشگران جهان و خصوصا ایرانیان است. بدون شک، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر سفر، انتخاب محل اقامت مناسب است که باید گفت استانبول از این نظر هیچ مشکلی ندارد؛ چرا که هتل‌های بی‌نظیر زیادی در این شهر زیبا وجود دارند. ما در این مطلب تلاش کردیم تعدادی از بهترین هتل های استانبول را از سه تا پنج ستاره به‌صورت متنوع به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر با تور استانبول شگفت‌انگیز، با توجه به نیاز و بودجه خود، بتوانید مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید.

    شما هم اگر تجربه اقامت در هتل‌های استانبول را دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    1. چگونه بهترین هتل در استانبول را انتخاب کنیم؟

    برای انتخاب بهترین هتل در استانبول، ابتدا باید نیازها و ترجیحات خود را مشخص کنید. سپس از امکانات هتل مانند موقعیت جغرافیایی، امکانات اتاق، امکانات رفاهی (مانند استخر، سونا، باشگاه ورزشی و غیره)، نظرات مسافران قبلی، قیمت و خدمات ارائه‌شده مطلع شوید و هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. وب‌سایت‌هایی مانند TripAdvisor و Booking می‌توانند به شما در انتخاب هتل مناسب کمک کنند.

    2. چه زمانی بهترین زمان برای رزرو هتل در استانبول است؟

    بهترین زمان برای رزرو هتل در استانبول به فصل سفر، نیازهای شما و نوع اقامتی که می‌خواهید بستگی دارد. اما به طور کلی، رزرو هتل در فصل پاییز که هوا دلپذیر است و تعداد گردشگران کمتر است، ممکن است بهترین گزینه باشد. همچنین، رزرو با مدت زمان طولانی‌تر قبل از سفر می‌تواند به شما کمک کند تا از تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسب بهره‌مند شوید و اطمینان حاصل کنید که امکانات دلخواه شما در دسترس خواهد بود.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW